loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
فراز بازدید : 33 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
زومیت: در گذشته اپلیکیشن و افزونه های گوناگونی همچون Instaread, Tranquility و TidyRead به منظور فراهم کردن تجربه خواندن راحت‌تر و بدون مزاحمت به وجود آمده بودند که عکس‌ها, تبلیغات و دیگر عناصر به نمایش درآمده که موجب حواس پرتی می‌شدند را از دید کاربران پنهان می‌کردند. Print Friendly & PDF نیز یک افزونه مرورگر کروم می‌باشد که تمرکز اصلی آن بر روی پیرایش عناصر ابهام‌زا و به طور خاص برای بهتر نشان دادن صفحات وب می‌باشد. این افزونه تمام عوامل شلوغی صفحه وب را از بین می‌برد و به شما اجازه می‌دهد که متون دلخواهتان را ایمیل و یا آن را به یک فایل PDF تبدیل کنید و حتی از آن در یک صفحه A4 یا اندازه کاغذ نامه پرینت بگیرید.

ترفند مرورگرها,خواندن بهتر صفحات وب با افزونه مرورگر کروم افزونه,مرورگر کروم,print friendly

خواندن بهتر صفحات وب با افزونه مرورگر کروم


ترفند مرورگرها - خواندن بهتر صفحات وب با افزونه مرورگر کروم

استفاده از افزونه Print Friendly & PDF بسیار ساده است. بعد از نصب، می‌توانید بر روی آیکون نوار URL کلیک کنید تا صفحه وب باز شده را بلافاصله پس از محو کردن عناصر منجر به شلوغی بهینه سازی کند. با نمایان شدن پنجره پوشش، شما می‌توانید اندازه متن را تعیین و یا عکس‌ها و نوشته‌ها را حذف کنید.
ترفند مرورگرها,خواندن بهتر صفحات وب با افزونه مرورگر کروم افزونه,مرورگر کروم,print friendly

خواندن بهتر صفحات وب با افزونه مرورگر کروم

وقتی بر روی یک متن توقف می‌کنید، یک لینک قرمز رنگ به اسم «click to delete» ظاهر می‌شود که با کلیک بر روی آن، نوشته پاک می‌شود. همچنین می‌توانید عکس‌های منحصر به فرد را به جای پاک کردن آنها، انتخاب کنید.با فعال کردن گزینه «Remove Image»، تمامی عکس‌ها از صفحه حذف می‌شوند. بعد از ایجاد هر تغییر، می‌توانید با غیر فعال کردن گزینه مورد نظر، آن را به حالت اولیه بازگردانید. پنجره پیش نمایش چاپ شامل سه گزینه در بالای سمت چپ می‌باشد که به شما اجازه دریافت سه خروجی چاپ، PDF یا ایمیل را می‌دهد. وجود همچین قابلیت‌هایی که بیشترین مصرف بین کاربران را دارد، مزیت مهمی محسوب می‌شود.با انتخاب کردن گزینه PDF، به سرعت صفحه را به یک فایل PDF تبدیل می‌کند. همچنین می‌توانید به انتخاب خودتان سایز صفحه را از منوی drop down مشخص کنید. با انتخاب گزینه Download Your PDF، می‌توانید فایل مورد نظر را در رایانه خود ذخیره کنید. بعلاوه اینکه، چاپ کردن یا ارسال آن توسط ایمیل نیز به همین سادگی می‌باشد.در نهایت می‌توان گفت که افزونه‌های زیادی در Chrome Web Store موجود می‌باشند که به شما اجازه چاپ کردن، ارسال ایمیل و یا ذخیره کردن صفحه‌ها با فرمت PDF را می‌دهند. اما افزونه Print Friendly & PDF تمامی این ویژگی‌ها را یک‌جا در اختیار شما قرار می‌دهد.
منبع:http://tarfand.akairan.com
فراز بازدید : 39 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

اک کردن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر - آکاایران

 
پرتال آکاایران سایت ترفند و کامپیوتر آکا بخش کامپیوتر-اینترنت-موبایل قسمت ترفندهای یاهو- پاک کردن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر

پاک کردن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر

اگر از کاربران یاهو مسنجر باشید، حتماً برای شما نیز پیش آمده است که پس از اینکه فردی ID شما را Add می‏کند، پشیمان شده ‏اید و دیگر دوست ندارید فرد مورد نظر شما را در لیست دوستان خود داشته باشد. اما دیگر خودتان نمی‏توانید جهت پاک کردن IDتان از لیست فرد مورد نظر اقدامی کنید. می‏توانید فرد را Ignore کنید اما نمیتوانید ID خود را از لیست دوستانش حذف کنید و به نوعی گرفتار می‏شوید.

در گذشته، برنامه‏های مختلفی جهت انجام این کار ساخته شده‏اند، اما همگی مشکلاتی داشته و یا در حال حاضر از کار افتاده‏اند. اما هم اکنون در این ترفند قصد داریم نحوه پاک نمودن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر را به روشی بسیار ساده بیان کنیم. بدون نیاز به نرم‏افزار و بدون اینکه فرد مورد نظر بویی از این موضوع ببرد، مگر اینکه خودش دقت کند و ببینید دیگر شما در لیست دوستانش نیستید!

برای اینکار:
کافی است به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
http://www.vizgin.com/remover.php
پس از باز شدن صفحه، سه فیلد مشاهده می‏کنید.
در فیلد اول، ID خودتان را که قصد دارید از لیست فردی پاک کنید را وارد نمایید.
همچنین در فیلد دوم، پسورد ID خود را وارد کنید.
نهایتأ در فیلد سوم یعنی ID، Victim's ID فرد مورد که قصد دارید خود را از Add Listش پاک کنید را وارد نمایید.
در پایان بر روی آیکون سطل آشغال کلیک کنید.

پس از چند ثانیه، در صورتی که پیغامی با عنوان Your ID has been successfully removed from victim's addlist دریافت کردید، ID شما با موفقیت از Add List فرد مورد نظر پاک شده است.

اما به چند نکته مهم دقت کنید:
در صورتی که با پیغام Victim should be offline روبه‏رو شدید، بدین معنی است که فرد مورد نظر در حال حاضر آنلاین است و امکان پاک کردن ID شما از لیست او در حالی که آنلاین است وجود ندارد. در نتیجه این کار را در زمان دیگری که فرد آفلاین است انجام دهید.
اگر با پیغام Your Username or password is wrong روبرو شدید، ID و پسوردی که وارد کرده اید غلط بوده است. مجدد آن را به شکل صحیح وارد نمایید.
ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه نیازی به وارد کردن ID و پسورد خودتان است؟ با کمی تأمل متوجه خواهید شد قطعأ سیستم برای اینکه بتواند ID شما را از لیست فرد پاک کند بایستی به حساب کاربری شما لوگین کرده و سپس اقدام نماید. در غیر این صورت هر ID که وارد می‏کردید از لیست فرد حذف می‏شد! که قطعأ امنیت یاهو انقدر پایین نیست. در نتیجه نگرانی امنیتی از وارد کردن پسورد خود نداشته باشید.
همچنین پیش از انجام اینکار، در صورتی که با ID خود در یاهو مسنجر لوگین هستید از آن Sign Out کنید.

در پایان جهت فهم بیشتر مثالی می‏زنیم.
فرض کنید ID ما tarfandestan و پسورد آن iran است و قصد داریم ID خود را از Add List فردی با ID به نام persia پاک کنیم. اطلاعاتی که بایستی در http://www.vizgin.com/remover.php وارد کنیم از بالا به پایین اینگونه است:
Your Username: tarfandestan
Your Password: iran
Victim's ID: persia

با کلیک بر روی آیکون سطل آشغال، آی‏دی tarfandestan که ID ما است، از لیست دوستان persia حذف می‏شود.

منبع:http://tarfand.akairan.com

فراز بازدید : 60 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
چگونگی فهمیدن سازنده ی گوشی های خود

آموزش فهمیدن کشور سازنده و کارایی گوشی نوکیا اگر شما دوست دارید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است. و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا نه آیا شما دوست دارید که بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه اگه می خواهید به جواب برسید حتما این پست را مطالعه کنید.


ابتدا کد # ۶ ۰ # * را وارد کنید

بعد از نوشتن کد ، شما عددی ۱۵ رقمی (مانند زیر )خواهید دید.

۴۳ ۴ ۵ ۶ ۶ ۱ ۰ ۶ ۷ ۸ ۹ ۴ ۳ ۵

– اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۲ یا ۲۰ باشد، گوشی شما مونتاژ امارات متحده عربی است.

– اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۸ یا ۸۰ باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.

– اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۱ یا ۱۰ باشد، گوشی شما تولید فنلاند است و کارکرد آن خوب است.

– اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۰ باشد، گوشی شما ساخت کارخانه اصلی و دارنده نشان (مارک) خود گوشی است و دارای بهترین کیفیت است.

– اگر شماره های هفتم و هشتم ۱۳ باشد، گوشی شما مونتاژ کشور آذربایجان و کیفیت یه کمکی پایین میباشد

منبع:irannaz.com

فراز بازدید : 59 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
ترفند های ایرانسلی برای شما دوستان

قصد دارم تا هم اکنون یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنیم. ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید. شاید گوشی را خاموش کنید

 
و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام ” شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد ” یا ” شماره مورد نظر مسدود است ” و یا … روبرو شود.بدین منظور گوشی خود را ابتدا روشن کنید. سپس میبایست
 

کد #094*21*را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید. پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این موضوع است.اکنون هر کس با شما تماس بگیرید با پیغام های ذکر شده بر خورد میکند.اما برای غیرفعال کردن این قابلیت کافی است که کد #21# را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.اکنون میتوانید تماسهای رسیده را دریافت کنید.

چند نکته: با فعال سازی این قابلیت هم میتوانید SMS بفرستید هم SMS دریافت کنید.این ترفند روی گوشیهای نوکیا و سونی اریکسون تست شده است.این ترفند با استفاده از سیستم Diverting گوشی ها صورت میپذیرد. اگر در حین نوشتن کد به Error برخورد کردید مجدد کد را وارد کنید. افرادی که با موبایل با شما تماس میگیرند با پیغام Diverting نیز روبرو میشوند که چندان مشکلی پدید نمیاورد. خوب پس بد نیست که چند تا کد دیگه هم به اینجا اضافه کنیم:

09121000000#*21*

اگه کسی به شما زنگ بزنه میگه دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است. اما میتونین زنگ بزنین و Sms دریافت کنین و با #21# هم از این حالت در میاد.

09121000000#*67*

اگه کسی به شما زنگ بزنه و شما اونو Reject کنین میگه که دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است و با #67# هم از این حالت در میاد.

منبع:irannaz.com

فراز بازدید : 47 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اطلاع از تماس قبل از زنگ خوردن گوشی
قبل از زنگ خوردن گوشی از تماس مطلع شوید
در عالم موبایل بازهای حرفه ای، دو اصطلاح تک زنگ زدن و تک زنگ گرفتن وجود دارد. تک زنگ زدن رونق زیادی دارد اما تک زنگ گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند.

شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.

همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید. ضمن آنکه در ادامه با ترفند ابتکاری دیگر موبایلها آشنا خواهید شد ، که برای تمامی گوشیها با سیستم عاملها و پلتفرمهای مختلف جوابگو خواهد بود …

برای اینکار:
از منوی اصلی به مسیر زیر بروید:

Settings > Connection > GPRS

سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد. در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس). با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.

اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده میشود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).
به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی میتوانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت.

پانوشت :
راه دیگری نیز برای مطلع شدن از زنگ خوردن گوشی و یا آمدن SMS‌ قبل از وقوع آن وجود دارد. اگر وقت زیادی را پای رایانه خود می گذرانید کافی است گوشی خود را نزدیک اسپیکر رایانه خود قرار دهید ، همیشه چندی ثانیه قبل از زنگ خودرن آن متوجه وقوع آن خواهید شد (این ترفند ساده بر روی تمامی گوشیهای موبایل عمل خواهد کرد)

منبع:irannaz.com

فراز بازدید : 60 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
نرم افزار وی چت و ترفندهای جالب آن

۱- پیامهایی که تلفن همراه شما را ستاره باران می کنند.

دو تا جمله توی وی چت هست که با تایپ اونها توی گوشی یا دستگاه طرف مقابل پر از ستاره و یا کیک تولد میشه .

با نوشتن I MISS U یا MISS YOU دستگاه طرف مقابل پر از ستاه میشه

با نوشتن HAPPY BIRTHDAY یا BIRTHDAY دستگاه طرف مقابل شما پر از کیک تولد میشه .

۲- تغییر صدا در پیامهای صوتی وی چت با WECHAT VOICE

این قابلیت برای دارندگان گوشیهای اندروید می باشند و دارندگان این پلتفرم میتوانند برنامه WECHAT VOICE را دانلود کرده و صدای خود را به شکلهای مختلف تغییر داده و در وی چت استفده نمایند که قطعا لذت بخش خواهد شود.

۳- تغییر نام لیست مخاطبین وی چت

شاید شما دلتان نخواهد که مخاطبینتان در وی چت با همان نام دیده شوند ، شما می توانید به راحتی نام مخاطبان خود را تغییر دهید برای این منظور می توانید روی تصویر شخص مورد نظر در قسمت مخاطبان کلیک کرده سپس روی سه نقطه کلیک کنید و روی ALIAS کلیک کرده و هر نامی که خواستید قرار دهید.

۴- نوشتن متن در قسمت مومنت MOMENTS

شما در قسمت مومنتز یا همان آلبوم به راحتی می توانید تصویر اضافه کرده و متن کتاهی برای آنم در نظر بگیرید ولی اگر بخواهید متنی قرار دهید فقط کافیست که روی آیکون دوربین کلیک کرده و برای مدت سه الی چهار ثانیه آنرا نگهدارید تا بتوانید متن دلخواهتان را اضافه نمائید.

۵- استفاده از وی چت در محیط وب ، کامپیوتر

 این امکان وجود نداره.

۶- تغییر تصویر زمینه محیط چت روم وی چت

شما می تونید  پس زمینه محیط چتتون رو تغییر بدیید و کافیه برای این کار به مسیر زیر برید

settings -> General -> Chat Back ground

۷- مخفی کردن نوشته های بعضی از مخاطبینتون

می دونید که هر مخاطبی که تو لیست شما قرار داره وقتی مطلب یا عکسی رو توی مونتز MOMENTS آپلود میکنه برای شما هم آلارم میده و میتونید اونرو ببینید حالا اگر نخواید آپلودهای بعضی از مخاطبینتون دیده بشه چکار باید بکنید؟ خیلی سادست به مسیر زیر میرید و کسانی که نمیخواید آپدیتهاشون رو ببینید به لیست اضافه میکنید.

Settings->Privacy->Moments->Hidden

۸- پاسخ به نظر خاصی در لیست نظرات

فرض کنید چند نفر روی تصویر ویا مطلب شما نظر داده اند و شما میخواهید خطاب یه یکی از آنها پاسخ دهید. برای اینکار روی متن کامنت شخص مورد نظر کلیک میکنید ، می بینید که پاسخ خطاب به وی داده می شود.

۹- پیدا کردن تمامی تصاویری که در وی چت از آنها استفاده کرده اید ،

برای این منظور وارد فولدر وی چت رد sd card شوید روی MicroMsg کلیک کنید و روی فولدری که نام ثابتی نداره و از یه سری حروف به معنی تشکیل شده کلیک کنید حالا به فولدر image2 برید و این گزینه رو سرچ کنید *.jpg می بینید که تمام تصاویر براتون لیست میشه خیلی جالبه.

۱۰- دوستان خود را از موقعیت مکانی خود آگاه کرده و به راحتی آدرس تصویری بدهید

خیلی راحت توسط وی چت می توانید نقشه مکانی را که در آن قرار دارید برای دوستانتان ارسال کنید . برای این کار کافیست به محیط چت شخص مورد نظر وارد شده و روی علامت + کلیک کرده و location را انتخاب نمائید ، خواهید دید که نقشه مکان فعلی شما برای دوستتان ارسال می شود.

منبع:irannaz.com

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 11,437
  • بازدید کلی : 119,968
  • کدهای اختصاصی