loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
فراز بازدید : 46 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همانطور که خبر دارید شرکت بزرگ سامسونگ یکی از بهترین شرکت های سازنده اسمارت فون ها و تبلت های جهان است. این شرکت با عرضه تبلت های سری نوت توانست موفقیت های زیادی به دست آورد و خیلی ها از این شرکت درخواست کردند تا تبلت گلکسی تب S را نیز معرفی و عرضه بازار کند.

انگاری این درخواست بالاخره مورد توجه شرکت بزرگ سامسونگ قرار گرفت و امروز اولین تصاویر از تبلت گلکسی تب S در فضای مجازی منتشر و پخش شد.البته از نظر ظاهری شاید تفاوت چندانی با تبلت نوت نداشته باشد ولی از نظر سخت افزاری دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

یکی از استعداد های شرکت بزرگ سامسونگ ساخت گجت ها با صفحه نمایش فوق العاده است. این استعداد در ساخت تبلت گلکسی تب S نیز به کار رفته است و شرکت بزرگ و نامدار سامسونگ از صفحه نمایش AMOLED و با رزولوشن فوق العاده بالا برای ساخت تبلت گلکسی تب S استفاده کرده است. رزولوشن بالای تبلت گلکسی تب S یکی از این ویژگی های منحصر به فرد این تبلت به شمار می رود.

Samsung-Galaxy-Tab-S-10.5-front

نکته قابل توجه آن است که سامسونگ دوباره از ساخت گجت با پلاستیک دست بر نخواهد داشت و تبلت گلکسی تب S نیز از پلاستیک ساخته شده است. در زیر میتوانید سخت افزار تبلت گلکسی تب S را مشاهده کنید.

  • صفحه‌ نمایش فوق العاده AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ (WQXGA)
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب و ۲٫۱ مگاپیکسلی جلوی تبلت گلکسی تب S
  • CPU هشت هسته‌ای اگزینوس ۵۴۲۰ که شامل یک پردازنده ۴ هسته‌ ای و ۱٫۹GHZ از نوع Cortex A15 و یک چهار هسته‌ای ۱٫۳GHZ از نوع  Cortex A7

قطعا این سخت افزار یکی از بهترین سخت افزارهای تبلت های موجود در جهان می باشد. صفحه نمایش فوق العاده و شفاف و پردازه فوق العاده قوی کار با تبلت گلکسی تب S را برای کاربر لذت بخش خواهد کرد و در هنگام انجام بازی های فوق العاده سنگین اصلا هیچ لگ یا همان گیر کردن نخواهید داشت و تبلت گلکسی تب S برای همین کار ها ساخته شده است.

 Samsung-Galaxy-Tab-S-10.5-back

اما نکته قابل توجه دیگری از تبلت گلکسی تب S آن است که تبلت گلکسی تب S طبق اطلاعات منتشر شده، در دو مدل ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچی عرضه بازار خواهند شد.

نظر شما درباره تبلت گلکسی تب S چیست؟ ایا شما تبلت گلکسی تب S را خریداری خواهید کرد؟ با همراه باشید تا اطلاعات زیادی از تبلت گلکسی تب S منتشر شود.

فراز بازدید : 84 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چین تمایل دارد با تاسیس یک خط را آهن این کشور را با آمریکا متصل کند با دانستن این اطلاعات این طرح دیوانه وار چینی ها برای شما روشن خواهدIMAGE635008741247983372 (1) شد.

بر اساس گزارشی که china daily به تازگی منتشر کرد چین قصد دارد ازراه آهن به آمریکا وصل شود.

چین وآمریکا از طریق اقیانوس از یکدیگر جدا شده اند ویکی از راه های پیشنهادی طرح ساخت راه آهن زیر اقیانوس است.براساس این پیشنهاد دیوانه کننده قطار از شمال شرق چین مقصد خود را آغاز کرده وبه سیبری میرسدواز طریق کانال زیر اقیانوس از آلاسکا وکانادا عبور کرده ودر نهایت به آمریکا میرسد پس طبیعی است که زمانی برای اتمام پروژه به ذهنمان نرسد اگر این پیشنهاد تصویب شود.

این فاصله ۱۳۰۰۰ کیلو متر است که با قطاری به سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت این سفر به ۲ روز به طول مینجامد زمان زیادی برای مسافرت است ولی از هواپیما بهتر است.

این پروژه بسیاری از کشور هارا درگیر خود کرده است وگفته میشود که روسیه هم اکنون در گیر این پروژه ی جاه طلبانه است.دوروز پیش اعلام شد که چین در حال یکی از قطار های فوق سریع خود است که می تواند در صورت موفقیت سرعتش به ۱۸۰۰ مایل بر ساعت برسد.

فراز بازدید : 42 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با توجه به فراخوان گذشته ، متاسفانه هنوز موفق به تکمیل کادر تحریریه سایت نشده ایم . از این رو قصد داریم تا با جذب حداکثر شما دوستان گرامی این نقطه ضعف سایت را پوشش دهیم . همان طور که می دانید ، وظیفه تکفارس پوشش خبری و نقد بررسی دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات است . پس اگر شرایط زیر را دارید به ما ملحق شوید تا پوشش قوی تری از دنیای آی تی را در اختیار دیگر دوستانمان قرار دهیم.

شرایط نویسندگی :

  1. ترجمه روان متون انگلیسی و یا استفاده از معلومات عمومی بالای خود جهت نقد و بررسی ، آموزش و …
  2. گذاشتن حداقل ۲ پست در روز
  3. آشنا به اطلاعات فنی در مورد تلویزیون، موبایل، سخت افزار و در کل دنیای آی تی
  4. دارای روحیه کار تیمی، خلاق و با پشتکار
  5. دسترسی به اینترنت پر سرعت و آنلاین بودن در ساعات مشخصی از روز
  6. آشنا به بازار آی تی و علاقه مند به گجت های جدید
  7. داشتن آی دی یاهو
فراز بازدید : 52 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جدیدترین اخبار منتشر شده از وب سایت های کره ای بر این موضوع اشاره دراند که سامسونگ موفق شده است تا در طی ۲۵ روز اول پس از عرضه galaxy s5 تعداد ۱۰ میلیون دستگاه از این پرچم دار را برای فروشندگان ارسال کند. البته در حال حاظر فقط بحث ارسال ۱۰ میلیون گوشی برای فروشندگان است و هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این گوشی ها به فروش رفته اند.

 gsmarena_002

لازم است تا کمی به تاریخچه سامسونگ نگاه کنیم و ببینیم آیا سامسونگ موفق به رورد شکنی شده یا نه! اولین نسخه گلکسی اس پس از حدود ۱۰ ماه به فروش ۱۰ میلیون واحدی دست یافت! گلکسی اس ۲ با پیشرفت چشمگیر نسبت به نسخه اول پس از ۵ ماه به فروش ۱۰ میلیون واحدی رسید. سومین کهکشانی سامسونگ باز هم با پیشرفت چشمگیر نسبت به نسخه قبلی پس از گذشت ۵۰ روز رکورد فروش ۱۰ میلیون نسخه ای را ثبت کرد. چهارمین گلکسی اس پس از گذشت ۲۷ روز به تعداد فروش دست یافت و درنهایت حالا آخرین ستاره کهکشان سامسونگی ها پس از گذشت ۲۵ روز توانسته رکورد فروش ۱۰ میلیون نسخه ای را از آن خود کند.

 

آیا شما گلکسی اس ۵ را محصول موفقی می دانید؟ نظرتان در مورد این محصول قدرتمند سامسونگی ها چیست؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید.

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 11,532
  • بازدید کلی : 120,063
  • کدهای اختصاصی