loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
ashkan بازدید : 72 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (2)

BSPlayer

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

BSPlayer بهترین پخش کننده فیلم برای سیستم عامل اندروید می باشد . ویدیوهای خود را همراه با زیرنویس تماشا کرده و نهایت لذت را ببرید . اگر فیلم هایی در گوشی خود دارید که قابل اجرا با پلیر اصلی گوشی نمی باشند می توانید از این برنامه استفاده کنید . دیگر نیاز نیست نگران پخش فیلم با فرمت های مختلف باشید ، زیرا این پلیر از بیشتر فرمت ها پشتیبانی می نماید . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل با سیستم عامل اندروید کیت کت سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه های بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

پیشرفت های جزئی

بهبود عملکرد برنامه

 

 

 

bestboy بازدید : 50 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

WritePad

WritePad نام نرم افزاری برای اسمارت فونهای آندرویدی می باشد که به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید به جای کیبورد گوشی از دست خودتان استفاده کنید. این نرم افزار به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید با استفاده از دست خودتان متنی را که می خواهید تایپ کنید. این نرم افزار برای گوشی و همچنین تبلت بهینه سازی شده است. توجه داشته باشید که برای نصب و اجرای این برنامه نیازمند آندروید نسخه ۲٫۱ و بالاتر هستید.

|

bestboy بازدید : 39 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Vignette

Vignette نام نرم افزاری مفید و کاربردی برای گوشی های هوشمند آندرویدی می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا فیلترهای مختلف و زیبایی را بر روی عکس های شما اعمال نماید. فیلترهای موجود در این اپلکیشن بسیار گسترده هستند که می توانید از آنها برای زیباتر کردن تصاویر خود استفاده کنید. این نرم افزار کاری به دوربین اصلی گوشی شما نخواهد داشت و به صورت خصوصی دارای یک دوربین اصلی می باشد. توجه داشته باشید که برای نصب این برنامه نیازمند آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر دارید.

bestboy بازدید : 41 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Nike+-Running

راهنمای جستجو : دانلود نرم افزار,نرم افزار جدید آندروید,اپلیکیشن جدید برای آندروید,نرم افزار رسمی کمپانی نایک,Nike,ورژن جدید نرم افزار NIKE + RUNNING

——————-

بالاخره تنها اپلیکیشن رسمی کمپانی نایک با ورژن جدید ارائه شد . نرم افزار Nike+ Running تنها نرم افزار کمپانی نایک میباشد که به وسیله آن شما میتوانید مسافتی را که در طول روز میپیمایید را مشاهده کنید . همچنین به وسیله این نرم افزار میتوانید از تعداد گامهای خود مطلع شوید و به سلامتی بیشتری دست یابید . در این نسخه از نرم افزار اشکالات جزئی و همچنین مشکل مصرف زیاد باطری برطرف شده است .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار جالب را از مستر دانلود دریافت نمایید .

 

bestboy بازدید : 39 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار اشعار حافظ

این بار برایتان کتاب اشعار حافظ با فرمت apk که ویژه گوشی های آندروید عرضه شده است را آماده کرده ایم. این کتاب حاوی بیش از ۵۰۰ غزل از این شاعر معروف می باشد. همچنین توسط این نرم افزار آندروید می توانید برای خودتان فال گرفته و از آینده تان مطلع شوید. این کتابچه آندروید دارای گرافیک مناسبی نیز می باشد. هم اکنون می توانید در ادامه این برنامه را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.

فراز بازدید : 43 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

در نسخه ۲۰۱۲ بازی Real Football از فوتبال در موبایل خود با گرافیک بهبود یافته و انیمیشن و منوی بهتر به همراه بیش از ۲۴۰ تیم لذت خواهید برد ، بازی Real Football 2012 قابلیت بازی در حالت چند نفره به وسیله بلوتوث را دارا می باشد. این بازی برای گوشی های با پلتفرم جاوا در تمامی سایز های ارائه شده در سایت بزرگ مستر دانلود آماده دریافت می باشد.

سایز های ارائه شده : ۱۲۸×۱۲۸, ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۲۴۰×۳۲۰, ۲۴۰×۴۰۰,

۳۲۰×۲۴۰, ۳۶۰×۶۴۰

 

 

 

 

 

reza36 بازدید : 53 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود آنتی ویروس قدرتمند اوست Mobile Security & Antivirus v3.0.7550

اوست یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تامین امنیت و از بین بردن ویروس ها برای تمامی سیستم عامل ها است که حال می توانید با استفاده از نسخه اندروید آن امنیت گوشی خود را در برابر نفوذ افراد غیر مجاز و ویروس ها تضمین کنید. برنامه موفق به کسب امتیاز ۴٫۵ ستاره از فروشگاه گوگل پلی شده است، برنامه می تواند با موتور جستجو قدرتمند خود تمام اطلاعات موجود در گوشی را آنالیز کند و در صورت وجود ویروس، تروجان، کرم، بد افزار و … آن ها به بهترین شکل از بین می برد. همچنین اگر گوشی یا تبلت شما به سرقت برود می توانید گوشی خود را با استفاده از اطلاعات ایمیلتان از طریق سایت اوست پیدا کنید. همچنین می توانید بر روی بازی ها و نرم افزارهای موجود در تلفن همراهتان رمز عبور قرار دهید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- تامین امنیت پیامک ها

- ایجاد محیط ایمن در وبگردی

- فایروال قدرتمند

- تهیه نسخه پشتیبان

- امکان کنترل گوشی از راه دور

reza36 بازدید : 37 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

C.H.A.O.S Multiplayer Air War یکی از بهترین بازی های آنلاین می باشد که تجربه یک جنگ هوایی با هلیکوپترهای پیشرفته جنگی را در اختیار شما قرار می دهد. C.H.A.O.S شبیه ساز واقع گرایانه هلیکوپتر های جنگی می باشد. در این بازی شما در نقش خلبان یک هلیکوپتر جنگی باید با افرادی که قدرت خود را از دست داده اند و قصد دارند جهان را نابود کنند مبارزه کنید و از وقوع یک جنگ بزرگ میان کشور ها جلوگیری کنید. در ابتدای بازی شما باید یاد بگیرید چگونه پرواز کنید و هلیکوپتر را در شرایط سخت به خوبی کنترل نمایید. پس از آن می توانید یکی از هلیکوپتر های جنگی را انتخاب و دشمن را شکست دهید!

ویژگی های بازی:

- واقع گرایانه ترین شبیه ساز هلیکوپتر تاکنون

- وجود هلیکوپترهای مختلف از تولید کنندگان برتر

- گرافیک ۳ بعدی و صداگذاری عالی

- نبرد در مکان های واقعی

- تبدیل شدن به پادشاه آسمان ها

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی نبرد هلیکوپترها : جنگ هوایی آنلاین C.H.A.O.S Multiplayer Air War v6.2.0 همراه دیتا + تریلر, ۳٫۹ out of 5 based on 19 ratings

 
sahand بازدید : 58 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

LINE

LINE یکی از قدرتمندترین مسنجرهای رایگان اندروید می باشد که به کاربران قابلیت برقراری ارتباط به صورت صوتی، تصویری و متنی را می دهد. این نرم افزار به صورت رایگان به شما قابلیت برقراری تماس با کیفیت بسیار بالا را خواهد داد و تنها هزینه ای که برای شما محاسبه خواهد شد هزینه اینترنت خواهد بود. برای کسانی که از اینترنت پر سرعت بهره نمی برند نیز LINE می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد چرا که در میان هم رده های خود کمترین میزان مصرف از اینترنت را دارا است. برای اجرای این نرم افزار به اندروید نسخه ۲٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 
 

 

sahand بازدید : 54 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Fresh.Leaves.v1.8.jpg

راهنمای جستجو: بک گراند موبایل , والپیپر زنده آندروید , آندروید , دانلود پس زمینه متحرک آندروید , آندروید , Fresh Leaves v1.8 , دانلود لایو والپیپر آندروید Fresh Leaves v1.8 , دانلود Live wallpaper for android ,

————————

اگر از پس زمینه های ثابت و بدون حرکت خسته شده اید ؛ پیشنهاد میکنم حتما از پس زمینه متحرک Fresh Leaves v1.8 استفاده کنید . در این پس زمینه متحرک همه چیز در حال رشد کردن هستند .  در این برنامه انواع برگ ها از تمامی فصول قرار دارند و جلوه ی بی نظیری به دستگاه شما خواهند داد. توجه کنید برای نصب و اجرای این برنامه جدید آندروید ؛ شما  به سیستم عامل آندروید ۲٫۱ به بالا نیاز دارید .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم کم از مستردانلود دریافت نمایید .

 

 

sahand بازدید : 57 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

advanced-download-manager-pro-0

راهنمای جستجو : دانلود نرم افزار,نرم افزار اینترنت دانلود منیجر,internet download manager,ورژن جدید اینترنت دانلود منیجر,جدیدترین نرم افزار دانلود از اینترنت,آندروید

——————-

به دلیل استقبال بی نظیر از نسخه ویندوزی اینترنت دانلود منیجر ، این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود جدیدترین ورژن این نرم افزار را برای دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم .

برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

- قابلیت توقف و ادامه دانلود

- قابلیت ذخیره فایل ها به صورت دسته بندی شده در پوشه متناسب با فرمت آن ها

- نمایش اطلاعات فایل های درحال دانلود و دانلود شده

- قابلیت دانلود چند فایل به صورت هم زمان

- سازگار با تمامی نسخه های سیستم عامل آندروید

- و ….

هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از مستردانلود دریافت نمایید .

 

|

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 645
  • بازدید سال : 11,561
  • بازدید کلی : 120,092
  • کدهای اختصاصی