loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
فراز بازدید : 36 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Creator نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

 

Aiseesoft Blu ray Creator رایت لوح های فشرده بلو ری Aiseesoft Blu ray Creator 1.0.6.21228

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 37 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Fences نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی محصول شرکت Stardock می باشد که کاربر با استفاده از آن میتواند آیکون ها و فایل های درون دسکتاپ را به زیبایی هرچه تمام تر طبقه بندی و دسته بندی نماید. اگر از جمله کاربرانی هستید که به صورت دستی نسبت به مرتب ساختن و تنظیم فایل ها،فولدرها و آیکون های درون دسکتاپ اقدام می کنید ، دیگر نیازی به صرف وقت و دقت نیستید. این نرم افزار هوشمند میتواند با تنظیمات بسیار ساده برنامه ها را درون فضایی خاص قرار دهد یا برای مثال فایل های نرم افزار doc درون فضایی مشخص قرار گیرند یا به روش دیگر فایل های درون شاخه ای مشخص از ویندوز برای مثال d:/my file/2013 درون یک فضایی مشخص و مجزا قرار گیرند.این فضاها میتوانند در اندازه و حالت های مختلف تنظیم شوند. برای مثال میتوانند به شکل مستطیل و مربع با سایزهای مختلف در قسمت های مختلف دسکتاپ قرار گیرند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار ساخت صفحات مجازی از دسکتاپ است. بدین ترتیب کاربر گویی چندین صفحه دسکتاپ دارد که میتواند فایل هایش را با استفاده از نرم افزار در صفحات مختلف قرار دهد و در مواقع استفاده کافی است با استفاده از drag صفحات را تغییر دهد و به اطلاعات دست یابد.

 

Fences طبقه بندی آیکون های دسکتاپ Stardock Fences 2.11.610

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 468 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم انیمیشن The Garden of Words : باغ واژه کارتونی ژاپنی به کارگردانی ماکوتو شینکای است. تاکائو که یک دانش آموز درس خوان است و دوست دارد در آینده طراح کفش ماهری شود. یک روز او تصمیم می گیرد که از مدرسه به باغ ژاپنی برود و در آنجا فکر کند و درباره آینده خود تصمیم گیری کند. در باغ زن مرموزی به نام یوکینو را می بیند و مجبور می شود وقتش را با او بگذراند. بعد از آن شروع به دیدن یکدیگر بدون اینکه قراری گذاشته شود میکنند، اما فقط در روزهای بارانی. کماکان این دو به باغ می روند اما …

The.Garden.of .Words .2013.vivadl دانلود فیلم انیمیشن The Garden of Words

 

فراز بازدید : 41 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Leviathan BluRay 720p (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Leviathan دانلود مستند نهنگ بزرگ Leviathan

 

نام مستند : Leviathan

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۸۷ دقیقه

حجم : ۶۵۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : این مستند مجموعه ای از تجربه های حسی اتفاقی است که در دریا و ماجراهای دریایی رخ داده است. شنوندگان صداها و نشانه هایی را از زوایای مختلف کشتی ها، خدمه و سرنشینان و حتی ماهی ها و پرندگان تجربه کرده اند. هیچ دسیسه و حقه ای پشت این ماجراها نیست. این تنها نگاهی اجمالی بر فعالیت های ماهیگیری است. در فعالیت ها باز کردن گره های بزرگ، طناب های پیچ در پیچ طولانی، خالی کردن تورهای پر از ماهی خالی کردن شکم و پاک کردن ماهی هاجستجوی قسمت های زیرین کشتی و دریا پیمایی با یک قایق و پارو است .

 

 

 

فراز بازدید : 46 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Space Junk BluRay 720p (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی اختصاصی به پست اضافه شد|

|کیفیت خارق العاده سه بعدی(۳D) به پست اضافه شد|

 

Space Junk دانلود مستند زباله فضایی Space Junk 2012

 

نام مستند : Space Junk

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۳۸ دقیقه

حجم : ۶۷۰ – ۳۷۴۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p – 3D Half-SBS 1080p BluRay

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : این مستند سفری شگفت انگیز و ماجراجویانه به فضا را دنبال می کند که در آن کاوشگران به دنبال حل مشکل رشد ذرات مخروبه به جا مانده از اجسام که امنیت مدار های زمین را تهدید میکند هستند .

 

 

 

 

فراز بازدید : 249 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The Silk Road HDTV (2011) Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

The Silk Road China to Turkey دانلود مستند جاده ابریشم The Silk Road

 

نام مستند : The Silk Road: China to Turkey

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۱۳۶ دقیقه

حجم : ۲ گیگابایت

کیفیت : HDTV

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : جاده ابریشم مهمترین مسیر گسترش تمدن باستانی چین به غرب و پل مهم تبادلات اقتصای و فرهنگی شرق و غرب بوده است. جاده ای که سالیان دراز مسیر اصلی تجارت بین تمدنهای چین , هند , مصر , ایران , عربستان و روم باستان بوده است. در این مستند سفر شما از کشور چین آغاز خواهد شد و در نهایت به ترکیه ختم می شود و در این مسیر به پنج کشور و ۳۰ شهر مختلف نیز سفری خواهید داشت. نکته قابل توجه در این فیلم پخش تصاویری زیبا از کشورمان ایران است که برای ما ایرانی ها بسیار جذاب خواهد بود .

 

 

 

 

فراز بازدید : 43 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Cutie and the Boxer BluRay 720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه زیرنویس فارسی|

|نامزد دریافت جایزه اسکار ۲۰۱۴|

 

Cutie and the Boxer دانلود مستند کاتی و بکسر Cutie and the Boxer 2013

 

نام مستند : Cutie and the Boxer

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۸۲ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : برای سالها، Ushio Shinohara یکی از برجسته ترین، و ناشناخته ترین، هنرمندان جایگزین در ژاپن و شهر نیویورک با یک سبک خشن و محرمانه شده است که برای بسیاری از این سال ها همسرش، Noriko، همواره یک همراه و همدم وفادار برای این مرد منحصر به فرد بوده است. این مستند روی رابطه این زن و شوهر تمرکز دارد …

 

 

 

 

فراز بازدید : 55 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

The Universe : Season 04 HDTV 480p (2009) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|فصل چهارم کامل به همراه زیرنویس انگلیسی|

 

The Universe 4 دانلود فصل چهارم مستند گیتی The Universe

 

نام مستند : The Universe_Season 04 – فصل چهارم مستند گیتی

سال انتشار : ۲۰۰۹

مدت زمان : هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم : هر قسمت ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 480p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : آخرین تخمین ها ، نشان داده اند که عمر جهان هستی یک چیزی حدود ۱۳.۷ میلیارد سال است. با این حال تنها ۵۰ سال که بشر توانسته از قید و بند های سیاره زمین خارج شده و پا به فضای بی کران گذارد. اما در همین ۵۰ سال توانسته ایم به خیلی از راز و رمز های جهان هستی پی ببریم . با این وجود هر چه قدر بیشتر با این موارد آشنا می شویم سؤالات بیشتری برای ما به وجود می آید .

 

 

فراز بازدید : 52 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://dl.vatandownload.com/img/timewarp.jpg

دانلود رایگان مجموعه کامل ,  برترین مستند علمی با نام  Time Warp 

(بخش ویژه وطن دانلود)

همان طور در جریان هستید این مجموعه چندی پیش در سایت وطن دانلود برای اولین بار برای دانلود قرار داده شده و هر هفته با قسمت جدید آپدیت میشد . حال میتوانید 30 قسمت این مجموعه را یکجا دانلود کنید . 

لینک خرید پستی نیز فعال میباشد . در قالب 7 دی وی دی و با فرمت mkv : رزولیشن 720*1280


مجموعه مستند Time Warp پیچش زمان یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است.  همچنین این مستند به دلیل جذابیت بسیار زیاد و بار علمی در شبکه های داخلی نیز در حال پخش میباشد ! 
در این مستند جذاب "جیف لیبرمن" دانشمند دانشگاه MIT به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند. به عبارتی زمان را برای شما نگاه می‌دارد.

همانطور که می‌دانید، چشم انسان تا ۳۰ فریم (عکس) در ثانیه بیشتر نمی‌تواند ببیند، دوربین‌های معمولی نیز همینطور.اما دوربین Ultra High Speed که در این مستند به کار رفته است می‌تواند تا ۲۰ هزار فریم در ثانیه کپچر کند!!این سرعت آنقدر زیاد است که یک گلوله خارج شده از دهانه تفنگ را نیز می‌تواند فیلمبرداری کند!

این مستند هم از جنبه علمی و هم از جنبه لذت بردن از دنیای اطراف، به هر صحنه‌ای با دید این دوربین نگاه کرده است!

صحنه برخورد مشت یک بوکس‌کار به رقیبش، صحنه افتادن یک قطره بر روی آب، صحنه برخورد گلوله با سیب و تخم مرغ، صحنه‌ای از برخورد گلوله با سیب،صحنه ترکیدن بادکنک و ... و در کل، صحنه‌هایی که ما فقط لحظه‌ای آن را درک می‌کنیم و تمام!

این مستند از سال ۲۰۰۸ تا کنون در حال پخش است و دو فصل آن به طور کامل پخش شده است.این سری ازمستندها در بیش از 30 قسمت تهیه شده است .

فراز بازدید : 36 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

To The Arctic BluRay 3D (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه سه بعدی|

|کیفیت خارق العاده سه بعدی(۳D) به پست اضافه شد|

 

To The Arctic دانلود مستند به سوی قطب شمال To The Arctic

 

نام مستند : To The Arctic

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

حجم : ۳۰۰ – 5600 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p – 3D Half-SBS 1080p BluRay

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : سفری به زندگی یک خرس قطبی مادر و ۲ طوله ی هفت ماهه اش در حالی که در بیابان های قطب شمال به دنبال پیدا کردن راهشان بصورت غریزی هستند را به نمایش می کشد . راوی این مستند مریل استریپ بازیگر مشهور و با سابقه سینما است …

 

 

 

 

فراز بازدید : 35 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Modern Sniper: All Episodes HDTV (2010) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Modern Sniper دانلود مستند تک تیرانداز مدرن Modern Sniper

 

نام مستند : Modern Sniper – تک تیرانداز مدرن

سال انتشار : ۲۰۱۰

مدت زمان : هر قسمت – دقیقه

حجم : هر قسمت ۳۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : در جنگ جهانی دوم برای کشتن هر سرباز تقریبا ۲۵۰۰۰ گلوله شلیک شده است. این میزان به طور متوسط به ۲۰۰۰۰۰ گلوله رسیده است. با این حال تک تیر انداز ها برای کشتن هر سرباز ۱٫۳ گلوله شلیک شده است. تک تیرانداز ها آموزش بسیار تخصصی و با زمانی بسیار طولانی و در شرایطی بسیار دشوار دیده اند و این دلیل دقت بالای آنها در از پای در آوردن سربازان دشمن است.این سری مستند به بررسی چالش ها و خطرات تک تیراندازها می پردازد .

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 42 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Stephen Hawking's Grand Design: All Episodes BluRay 720p (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Stephen Hawking%27s Grand Design دانلود مستند طرح بزرگ استفان هاوکینگ Stephen Hawkings Grand Design

 

نام مستند : Stephen Hawking's Grand Design – طرح بزرگ استفان هاوکینگ

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم : هر قسمت ۳۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : پروفسور استفان هاوکینگ بار دیگر دست به تحقیقات گسترده ای زده است. تحقیقات کیهانی که تقریبا بی حد و حصر است. در این تحقیقات که ( طرح بزرگ ) نام دارد او به دنبال کشف رازهایی از سه موضوع مهم ترک زمین ، بیگانگان و سفر زمان است. او قصد دارد تحقیقات کیهانی خود را با این سه موضوع دنبال کند و ارتباط بین آنها را بیابد. تحقیقات پروفسور شاید تغییراتی شگفتی را در آینده بشیرت ایجاد کند .

 

 

 

 

فراز بازدید : 38 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Life: All Episodes HDTV 720p (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|هر ۱۰ قسمت کامل به همراه زیرنویس فارسی|

|برترین و محبوب ترین مستند درباره طبیعت و حیات وحش|

 

Life دانلود مستند حیات Life

 

نام مستند : Life – مستند حیات

سال انتشار : ۲۰۰۹

مدت زمان : هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم : هر قسمت ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود. این مستند فوق العاده زیبا هم اکنون در دانلودها برای شما عزیزان قرار گرفته است …

 

 

 

 

فراز بازدید : 39 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Twenty Feet From Stardom BluRay 720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه زیرنویس فارسی|

||برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال||

 

20 Feet from Stardom دانلود مستند 20 فوت تا ستاره شدن Twenty Feet From Stardom 2013

 

نام مستند : Twenty Feet From Stardom

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۹۱ دقیقه

حجم : ۱۱۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : در مستند Twenty Feet from Stardom خوانندگان پشتیبان در جهانی زندگی میکنند که در آن دروغ فراتر از کانون توجهات قرارمیگیرد. صدای آنها بزرگترین باندهای موسیقی پاپ را هماهنگی میبخشد،اما تاکنون هیچ ایده ای از اینکه آنان چه کساتی هستند یا ایتکه به چه جایی وصل هستند نداشتیم …

 

 

 

فراز بازدید : 102 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The Square HDTV 720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه زیرنویس فارسی|

|نامزد دریافت جایزه اسکار ۲۰۱۴|

 

The Square دانلود مستند میدان The Square 2013

 

نام مستند : The Square

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۹۵ دقیقه

حجم : ۱۱۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره مبارزه شش نفر در انقلاب مصر می باشد که از روزهای آخرین مبارک شروع می شود …

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 40 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Animal Planet – River Monsters: Amazon Apocalypse (2014) HDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

River Monsters دانلود مستند River Monsters: Amazon Apocalypse 2014

 

نام مستند :River Monsters: Amazon Apocalypse

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم : ۵۸۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این قسمت Jeremy به دنبال یافتن راز غرق شدن یک قایق ماهیگیری در سال ۱۹۸۱ است که پس از آن افراد زیادی جان خود را در رودخانه آمازون از دست داده اند ، گویا هیولایی در این رودخانه در حال زندگی است و جرمی برای پیدا کردن آن دست به هرکاری می زند …

 

 

 

فراز بازدید : 55 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Planet Earth دانلود مستند سیاره زمین Planet Earth

 

نام مستند : Planet Earth – مستند سیاره زمین

سال انتشار : ۲۰۰۶

مدت زمان : هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم : هر قسمت ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : HD 1080p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : این مستند که می توان آن را به عنوان بهترین و عظیمترین مستند تاریخ یاد کرد شما را با تمامی شگفتی های کره ی زمین آشنا خواهد کرد . شما را به قطب شمال میبرد و بعد از آن به صحرا های گرم دنیا سفر خواهید کرد . شما را به عمیق ترین نقاط دریا ها و اقیانوس ها میبرد تا عجیب ترین موجودات که در این عمق زندگی می کنند را به شما نشان دهد . این مستند یکی از پر هزینه ترین مستند هایی بوده که در طول تاریخ بشر ساخته شده است زیرا از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده تا قادر باشند چنین شاهکار عظیمی را پدید آورند .

فراز بازدید : 105 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Space Dive دانلود مستند پرش از فضا Space Dive The Red Bull Stratos Story

 

نام مستند : Space Dive The Red Bull Stratos Story

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم : ۲۰۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : این مستند به شما نشان خواهد داد که چگونه دانشمندانی از سرتاسر جهان به مدت ۵ سال بر روی این پروژه وقت گذاشته اند و آزمایشات گوناگونی انجام داده اند تا او بتواند به این ارتفاع برود و از آن جا پرش را انجام دهد تا این رکورد برای بشر به ثبت برسد .فیلم برداری این مستند با بیش از ۲۰ دوربین انجام شده است تا تک تک لحظات این لحظه تاریخی را ثبت کنند . جالب است بدانید که روند آماده سازی این پروژه نزدیک به پنج سال طول کشیده است و تک تک این لحظات فیلم برداری شده در کنار هم قرار گرفته است تا این مستند تهیه شده است . در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ , Felix Baumgartner  همراه با بالون خود به ارتفاع ۳۹.۰۴۵ متری پرواز کرد و از آن ارتفاع به زمین پرش انجام داد . این ناحیه که به لبه فضا مشهور است کل جهان را می توانید در زیر پای خود مشاهده کنید و همه جهان در زیر پای شما قرار می گیرد . او ثابت کرد که می توان به سرعت مافوق صوت بدون هیچ کمک فنی دست یافت . او سپس به ارتفاع ۱.۳۴۲ کیلومتری سطح زمین رفت و رکورد خود را ۵۰ متر افزایش داد که میلیون ها نفر در جهان به صورت زنده این لحظه تاریخی را تماشا کردند و از آن لذت بردند .

فراز بازدید : 50 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Lizard Kings دانلود مستند پادشاه های بزمجه Lizard Kings

 

نام مستند : To The Arctic

سال انتشار : ۲۰۰۹

مدت زمان : ۵۳ دقیقه

حجم : ۱۱۶۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : در این مستند با یک متخصص شکار بزمجه به نام دکتر Eric Pianka در تعقیب این حیوانات انسان گریز در منطقه ی مرکزی استرالیا همراه می شویم و از نزدیک به تماشای زندگی این اژدها های زنده می نشینیم.

 

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 493
  • بازدید سال : 11,409
  • بازدید کلی : 119,940
  • کدهای اختصاصی