loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
bestboy بازدید : 35 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil PS3-iMARS

 

2014 FIFA World Cup Brazil ps3 cover small دانلود بازی 2014 FIFA World Cup Brazil برای PS3

 

 

ت

 

 

 

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

 

 

 

bestboy بازدید : 40 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

Bound by Flame PS3-STRiKE

 

Bound by Flame ps3 cover small دانلود بازی Bound by Flame برای PS3

 

 

صحبت را ببریم روی فاکتور اصلی یعنی آتش.آتش در دنیایی که ما زندگی می کنیم واقعا زیباست.در Bound By Flame هم آتش به زیبایی طراحی شده است.فقط باید مراقب باشید هنگامی که دارید با هیولای مقابل خود می جنگید به آتش خیره نشوید چون شما را مجذوب خود کرده و دشمن اصلی خود را فراموش می کنید.زمانی متوجه می شوید باخته اید که کار از کار گذشته است.لازم به ذکر است که شما در بازی به جز جنگل در لوکیشن های دیگری نیز پا خواهید گذاشت که آنها نیز زیبا طراحی شده اند.صورت افراد نیز طراحی موشکافانه ای داشته اند و در یک کلام فوق العاده هستند و جزئیات صورت آنها به خوبی نمایش داده شده است.

 

صحبت در باره ی منابع نور و سوزاندن دشمنان کافی است.اما هنوز درباره ی قابلیت های آتش صحبت ها باقیمانده است.شما بدن خود را در نظر بگیرید.هر اجزای اصلی بدن هر انسان شامل دو چشم یک دماغ یک دهان دو دست و دو پا می باشد.کسی نیست که این را نداند پس چرا به این مورد اشاره شد؟چون این بار انسان یا اهریمن قصه ی ما یک قسمت دیگر نیز در بدن خود دارد اما آشکار نیست.آن عضو دیگر بدن همان منبع طبیعی نور در کتاب علوم سال راهنمایی است.آتش.هنگامی که شما با خود میگویید خدا را شکر که حداقل یک توانایی داریم که دشمن ندارد دشمن به شما می خندد.شما آتش دارید اما دشمن شما یخ دارد.اما هیولا ها دارای قدرت یخ نیستند بعضی از دشمنان شما می توانند از خود تکثیر کنند که البته تعداد این نوع موجودات کم است شاید فقط یک یا نهاتا دو بار با آنها مواجه شوید.این نکته را هم داشته باشید که شما با آتش میتوانید کارهایی انجام دهید که دشمنان شما توانایی انجام آنها را با یخ ندارند.البته شما همیشه تنها نیستید.در برخی از موارد دوستان شما به شما می پیوندند و در نبرد ها به شما یاری میدهند.

 

قطعا شنیده اید که می گویند فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه.دشمنان برزگ جثه ی شما قوی هستند اما کوچک تر ها می توانند دردسر ساز تر باشند.در بخش Combat بازی شاهد یک شاهکار نیستیم اما خیلی هم بدبین نباشید.این بخش نیز ویژگی هایی دارد که درباره اش صحبت می کنیم.دشمنان برزگ جثه شما زیاد سریع نیستند و برعکس شما سرعت قابل قبولی دارید پس می توانید با یک پرش ساده از دست دشمن خود خلاص شوید و سپس او را بزنید.اما این کار را در مقابل کوچک تر ها نمیتوانید انجام دهید.فنون رزمی بازی زیاد نیستند ولی قابل قبول هستند.نکته ی قابل ذکر این است که معمولا در بازی های به سبک RPG ما شاهد مخفی کاری نیستیم اما این بار کمی شرایط فرق می کند.البته این مخفی کاری شباهت زیادی به سری بازی های Splinter Cell ندارد .مثلا ممکن است در یک مکان دشمنان زیادی در مقابل شما باشند. اگر آنها نزدیک به هم نیستند می توانید از پشت سر بی صدا از پای درشان آورید و کار خود را آسان تر کنید. در ضمن قابلیت Crafting را هم در این بازی خواهید دید.

 

در کل میتوان گفت اگر Bound By Flame یک فرانچایز باشد می تواند رقیبی جدی و خطرناک برای عناوینی مانند Witcher,Skyrim شود.لوکیشن های بازی متنوع می باشند اما همان طور که گفته شد بخش عمده ی بازی در جنگل است.طراحی های صورت نیز شگفت انگیز است و شما را به وجد خواهد آورد.در بخش مبارزات نیز ما شاهد مبارزات جالبی می باشیم اما احساس می شود که خش مبارزات چند لول از بخش های دیگر بازی پایین تر است.

منبع توضیحات: وبسایت یوروگیمر

 


 

 

 

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

 

 


bestboy بازدید : 39 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند. در سال ۲۰۱۳ استودیوی MachineGames اعلام کرد که در حال ساخت یک عنوان جدید از سری بازی Wolfenstein به نام The New Order است. داستان بازی از آنجا شروع میشود که ویلیام بلزکویچ از کمای ۱۵ ساله بیدار میشود و جهانی را میبیند که دیگر امیدی به آینده ندارد. دیگر شادابی در چهره او نیست. فردی ناامید!!! کل قاره اروپا در تصرف نازی هاست. چه کار کند؟ اصلا نمیداند کیست و کجاست؟؟ چه کسی توانایی جنگیدن با نازی ها را دارد؟! اما با گذشت زمان امیدوار میشود! سرانجام ویلیام بلزکویچ از بیمارستان به کمک پرستار Anya فرار میکند تا اروپا از دست نازی ها بگیرد. همان زمان نازی ها تصمیم میگرند به بیمارستان حمله کنند و تمام بیمارها را به قتل برسانند. همانطور که میبینید داستان بازی مثل نسخه قبلی بسیار زیباست و یک بازی بی نظیری در انتظار ماست.

Wolfenstein The New Order PS3-COLLATERAL

 

Wolfenstein The New Order ps3 cover small دانلود بازی Wolfenstein The New Order برای PS3

 

 

گیم پلی بازی! مهمترین بخش هر بازی گیم پلی آن است که میتواند یک بازی را از بازی های دیگر متمایز کند. طبق گفته های سازندگان بازی، گیم پلی این نسخه بسیار طبیعی ساخته شده و اسلحه های بسیار زیادی در بازی وجود دارد. بازی به گونه ای ساخته شده که با بازی کردن این نسخه اصلا احساس خستگی نکنید. این عنوان میتواند یکی از نامزدهای بهترین بازی سال ۲۰۱۴ نیز باشد! بازی The New Order دارای ۵ درجه سختی است که گفته شده است که گیمرها به دلیل سختی این بازی خون گریه کنند!!! پس از عرضه هر بازی DLC های زیادی برای آن بازی منتشر میشود. Bethesda اعلام کرده است که بعد از عرضه بازی یک DLC جدید با درجه سختی جدیدی منتشر خواهد شد. سیستم مبارزه و تیراندازی بسیار طبیعی طراحی شده و آب و هوا نیز در این سیستم دخالت دارد. با توجه به آب و هوا، سیستم مبارزه و تیراندازی سختر خواهد شد.

 

اسحله ها به دروبین، صداخفه کن مجهز هستند. اما برای پییشرفت چند چیز جدید به بازی اضافه شده است. یکی از آن ها هک کردن وسایل و سلاح هاست. البته گفته شده این امکان در همه جا قابل استفاده نیست زیرا به وقت زیادی نیاز است. گیم پلی در دست گیمرهاست. چگونگی انجام یک مرحله به روش های مختلفی ممکن است و این بستگی به انتخاب شما دارد. دشمنان نقطه ضعف و قوت خیلی زیادی دارند و اگر آن ها را پیدا کنید از بین بردن دشمن بسیار آسان تر خواهد شد.

موتور سازنده بازی Id Tech 5 یا موتور سازنده آقای John Carmack است که قدرتمند است. همچنین نگران نباشید اگر در حین بازی تصمیم اشتباهی بگیرید به لطف Boss Fight قابل بازگردانی هست. از تریلرها و تصاویری ه تاکنون منتشر شده گرافیک بازی نیز فوق العاده است. بافت ها و طراحی چهره ها کاملا به واقعیت نزدیک هست و محیط بازی نیز با جزئیات زیادی طراحی شده است. نور پردازی نیز در بازی بی نظیر است. به کمک موسیقی و نور پردازی محیط بازی بسیار ترسناک خواهد بود و در هنگام بازی کردن حس ترس همیشه در کنار شماست.

منبع توضیحات: وبسایت یوروگیمر

 


 

 

 

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 11,398
  • بازدید کلی : 119,929
  • کدهای اختصاصی