loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
sara0441 بازدید : 33 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

SpywareBlast

راهنمای جستجو : آنتی ویروس , آنتی ویروس جدید , پاک کردن ویروس های جدید , جلوگیری از ورورد ویروس به رایانه , spyware blaster , دانلود نرم افزار spyware blaster

———————-

همیشه مسئله ی امنیت برای کاربران کامپیوتر ، امری بسیار مهم می باشد . این مسئله باعث به وجود آمدن آنتی ویروس های زیادی شد که هرکدام به نوبه ی خود مناسب است . ولی در بین این آنتی ویروسها باید بهترین و قویترین آنها را انتخاب کرد. حال برای راحتی کار شما کاربران گرامی سایت مستردانلود , تصمیم گرفتیم تا نرم افزار جلوگیری از ورود ویروس به رایانه spyware blaster V5.0 را آماده دانلود کنیم .

این برنامه با تغییرات و تنظیماتی که روی سیستم شما اعمال میکند ، از نصب هرگونه برنامه مخرب و جاسوسی جلوگیری به عمل می آورد .شما با داشتن این برنامه میتوانید قابلیت پشتیبانی از Active-X را در مرورگر خودتان فعال کنید و با خیال راحت در اینترنت قدم بزنید ، بدون اینکه نگران مزاحم ها باشید!بانک اطلاعاتی این نرم افزار شامل کلیه شناسه های برنامه های جاسوسی هست و شما به راحتی میتوانید از امکانات همین برنامه برای به روز کردن این بانک اطلاعاتی استفاده کنید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم مناسب از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

sara0441 بازدید : 30 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

spyhunter

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار- جاسوسی – ضد جاسوسی – نرم افزار ضد جاسوسی – ضد حک – SpyHunter

—————-

نرم افزار SpyHunter به شما این امکان را میدهد تا با سرعت بالا بتوانید سیستم خود را اسکن کنید و از بدافزارهای جاسوسی سیستم خود مطلع شوید و بتوانید سیستم خود را از وجود چنین ویروسهایی پاک نمایید.

برخی از ویِِِِژگی های کلیدی نرم افزار :

- قابلیت اسکن ویروس ها

- توانایی جلوگیری از اتصال برنامه های جاسوسی به اینترنت

- استفاده آسان و محیطی کاربرپسند

- قابلیت جلوگیری از نوشته شدن هر گونه اطلاعاتى در کامپیوتر توسط برنامه های جاسوسی

- سرعت بالا در اسکن

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

sara0441 بازدید : 46 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

WinPatrol PLUS

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار جلوگیری از جاسوسی , نرم افزار جدید , WinPatrol PLUS , دانلود نرم افزار WinPatrol PLUS

——————-

امنیت یکی از نکات مهمی است که در یک کامپیوتر میبایست مورد توجه قرار گیرد.به همین منظور این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود نرم افزاری قدرتمند را در زمینه جلوگیری از جاسوسی در سیستم را برای دانلود قرار داده ایم.این نرم افزار در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید. شما با دانلود نرم افزار فوق میتوانید با خیال راحت از سیستم خود استفاده کنید.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار :

- نمایش فایل های مخفی سیستم

- کنترل فایل های اصلی که کامپیوتر برای بوت شدن به آنها نیاز دارد

- کنترل کوکی ها در مرورگر اینترنت

- کنترل برنامه هایی که در حال اجرا هستند

- کنترل برنامه هایی که به صورت زمان بندی شده در ویندوز اجرا می شوند

- کنترل فایل ها و برنامه هایی که به صورت پلاگین به اینترنت اکسپلورر اضافه می شوند

- قابلیت کنترل برنامه هایی که در Startup اجرا می شوند

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار قدرتمند را از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

m

sara0441 بازدید : 37 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت پسوردها

مستر دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت پسوردها در اینترنت

AI RoboForm Enterprise نرم افزاری در زمینه یادآوری کلمات عبور در سایت های مختلف می باشد. این نرم افزار این قابلیت را دارا می باشد تا کلمه های عبور مختلف را در هنگامی که برای لوگین کردن به سایتی استفاده می کنید، ذخیره کند و برای دفعات بعدی به صورت اتوماتیک آنها را در کادر مربوطه وارد کند. علاوه بر ذخیره کردن رمزهای عبور، این نرم افزار همچنین قابلیت ذخیره کردن اطلاعات فردی شما برای پر کردن فرم های مختلف را دارا می باشد تا بتوانید فرمها را در زمان کمتری تکمیل کنید. همچنین AI RoboForm Enterprise این قابلیت را به شما می دهد تا از اطلاعات ذخیره شده نسخه بکاپ تهیه کنید تا در مواقع لازم دوباره بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

برخی قابلیت های کلیدی AI RoboForm Enterprise:
-    سازگاری و پشتیبانی از مرورگر های رایج نظیر فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و …
-    قابلیت جابه جا کردن رمزهای عبور از یک سیستم به سیستم دیگر
-    قابلیت پشتیبان گیری از پسوردها برای مواقعی که قصد عوض کردن ویندوز را دارید
-    جلوگیری از اجرای برنامه های کی لاگر
-    قابلیت ایجاد رمزهای عبور پیچیده و سخت
-    انجام فعالیت ها به صورت کدگذاری شده
-    پر کردن اتوماتیک فرم های ثبت نام در سایت های مختلف
-    و …

 

sara0441 بازدید : 36 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار امنیتی

NETGATE Spy Emergency

دانلود نرم افزار امنیتی با لینک مستقیم

Spy Emergency نرم افزاری در زمینه شناسایی و حذف برنامه های جاسوسی، تبلیغات و دیگر بدافزارها می باشد. این نرم افزار می تواند این تضمین را برایتان به وجود بیاورد که اطلاعات شما از دست هکرها و سارقین اطلاعات در امان خواهد بود. این نرم افزار قادر است با اسکن رم، هارد و … بدافزارها را شناسایی و سپس نابود کند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از مرورگرهای فایرفاکس، اپرا و اینترنت اکسپلورر است که به شما این قابلیت را می دهد تا از از بابت اینترنت نیز خیالتان راحت باشد که هیچ بدافزاری از این طریق به سیستم شما وارد نخواهد شد. همچنین دارا بودن رابط کاربری ساده این نرم افزار را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده است.

|

sara0441 بازدید : 35 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار امنیتی

مستر دانلود

دانلود نرم افزار امنیتی قدرتمند

Microsoft Malicious Software Removal Tool نرم افزاری از شرکت نام آشنای مایکروسافت در زمینه حذف و نابودسازی انواع بدافزارها و ابزارهای جاسوسی می باشد. این نرم افزار را می توانید بر روی سیستم عامل های ۷، Vista، XP ، ۲۰۰۰ و Windows Server 2003  نصب کنید و انواع Blaster، Sasser، Mydoom را شناسایی و نابود کنید. بعد از این که عمل اسکن کامل شد، این نرم افزار یک گزارش کامل از اقدام هایش به شما تحویل می دهد که می توانید آن را چک کنید. شما می توانید از این نرم افزار به عنوان یک مکمل برای آنتی ویروس خود استفاده کنید. توصیه می کنیم این نرم افزار را در کنار آنتی ویروس خود نصب کنید تا خیالتان از بابت امنیت سیستم راحت باشد.

 

sara0441 بازدید : 32 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

مستر دانلود

 

IObit Security 360 را می توان یک محافظ قدرتمند ۳۶۰ درجه ای! از سیستم دانست که وظیفه حفاظت سیستم در مقابل ویروس ها، تروجان ها، برنامه های جاسوسی و … را دارا است. این نرم افزار که مدت زیادی نیز از عرضه اش نمی گذرد قابلیت های کلیدی بسیار عالی دارد که می تواند خیال کاربران را در زمینه تامین امنیت رایانه شان تامین کند. IObit Security 360 قادر است به صورت ۲۴ ساعته رایانه شما را اکسن و جستوجو کند تا از وجود هرگونه بدافزار عاری باشد؛ البته این اسکن ۲۴ ساعته دلیل بر آن نمی شود که IObit Security 360 سرعت پردازش سیستم شما را کاهش دهد. همچنین کمپانی سازنده آپدیت هایی سریع و زود به زود برای این نرم افزار منتشر می کند که می تواند خیال شما را پیش از پیش راحت کند. نکته ای که در مورد IObit Security 360 جالب است بدانید این است که این نرم افزار با سایر آنتی ویروس های رایج قابلیت سازگاری دارد و شما می تواند آن را به همراه آنتی ویروس هایی نظیر NOD32,KasperSky,Norton و … نصب کنید.

 

 

bestboy بازدید : 36 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 با سرعتی که سیستم های مخرب و هکرها به پیش میروند هیچ سیستمی که بر روی شبکه جهانی قرار میگیرد در امان نیست! برای مقابله با این مشکلات تنها راه چاره استفاده از نرم افزارهای قدرتمند امنیتی است. امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای ضد جاسوسی به نام WinPatrol را داریم. این برنامه با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

 

Win Patrol PLUS تامين امنيت سيستم در برابر جاسوسي با WinPatrol 20.0.2011.2 همراه با نسخه پرتابل

 

 

 

 

bestboy بازدید : 55 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Rising PC Doctor  یک ابزار نرم افزار پیشرفته جهت حفاظت از سیستم شماست.Rising PC Doctor همچون یک آنتی ویروس مطمئن کلیه حرکات سیستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهایی همچون تروجان اسپای یا ویروس به طرف سیستم آنها را متوقف کرده و مانع از آلودگی سیستم شما می شود .به هنگام دریافت یا ورود هر گونه فایلی به سیستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودی ها را با سرعت فوق العاده بالا اسکن می کند.در صورت مشاهده هر گونه فایل مشکوت آن را سریعا به آزمایشگاه خود منتقل کرده و مورد کنترل دقیق قرار می دهد .

 

Rising PC Doctor نرم افزار ضد هک و جاسوسی Rising PC Doctor 6.0.4.46 +قابل حمل

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Rising PC Doctor 6.0.4.46 :
- طراحی اسکن هوشمند
- پشتیبانی قدرتمند از Microsoft Internet Explorer
- نظارت دقیق بر روند کار
- ابزارهای کافی و پیشرفته
- اسکن بسیار دقیق و نابودسازی انواع تروجان

- پشتیبانی کامل

 

 

 

 

bestboy بازدید : 40 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار WinPatrol 2012 PLUS با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

 

Win Patrol PLUS تامین امنیت سیستم در برابر جاسوسی توسط WinPatrol 2012 PLUS 24.6.2012.0

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 44 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار WinPatrol PLUS 25.0.2012.5 با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

 

Win Patrol PLUS تامین امنیت سیستم در برابر جاسوسی توسط WinPatrol PLUS 25.0.2012.5

 

 

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 470
  • بازدید سال : 11,386
  • بازدید کلی : 119,917
  • کدهای اختصاصی