loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
sara0441 بازدید : 48 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

Viber.Cover ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار Viber v3.1.1 

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 35 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

Windows Firewall Control 4.0.9.2 برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد.

 

Windows Firewall Control 4 0 9 2 کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control 4.0.9.2

 

 

 

sara0441 بازدید : 42 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد. ابزاری که برای شما امکاناتی همچون گشودن، استخراج، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، کدگذاری، تجزیه و ترکیب و حتی تبدیل فایل های ISO را فراهم میسازد. به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد، همچنین نرم افزار از انواع فرمت های رایج دیسک های مجازی همانند ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و … پشتیبانی می نماید. نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA را هم داراست، فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و … را می باشد.

 

PowerISO 1jpg مدیریت فایل های ISO با PowerISO 5.9 DC 06.05.2014

 

 

sara0441 بازدید : 44 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

Internet.Explorer.Cover نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 38 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

HTML Compiler یک نرم افزار متفاوتی است و ویژگی آن ذخیره صفحات html وب و اجرای آن ها در ویندوز می باشد. این نرم افزار کد هایی از نظیر HTML, CSS, JavaScript, Images, etc به طور کامل پشتیبانی می کند و یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت ویرایش صفحات ذخیره شده در نرم افزار می باشد. نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه Poratble نرم افزار بوده و کافیست سریالی که در داخل فایل قرار داده ایم را وارد نرم افزار کرده و اجرا کنید.

 

Html.Complier.Cover اجرا صفحات اچ تي ام ال در ويندوز با نرم افزار HTML Compiler 1.8

 

 

 

sara0441 بازدید : 42 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.70

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 40 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

Mac OS X Lion 10.7 نام هشتمین سیستم عامل از سری سیستم عامل های Mac OS X برای سرورها و کامپیوترهای تحت مکینتاش

می باشد. این سیستم عامل قرار بود تا تابستان امسال عرضه شود که هم اکنون نسخه نهایی آن برای اجرا بر روی سیستم های غیر مکینتاش نیز عرضه شده است. این نسخه از سیستم عامل ، قابلیت اجرا بر روی کامپیوترهای خانگی که مک نیستند را دارا می باشد. به این صورت که شما بوسیله نرم افزار VMware این سیستم عامل را به طور مجازی اجرا می کنید و می توانید همانند یک سیستم مک ، از تمامی امکانات این سیستم عامل استفاده نمایید. در این نسخه از سیستم عامل های مک ، تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است . به عنوان مثال شما می توانید برنامه هایی را که نصب کرده اید برخلاف نسخه های گذشته به راحتی پیدا کنید ، پشتیبانی از Mac App Sotre ، همخوانی تمام با نرم افزارهای عرضه شده برای مک ، رفع مشکل در برخی سیستم های دارای CPU های دو هسته ای و … . شما از هم اکنون می توانید این سیستم عامل بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|اجرای سیستم عامل Mac OS X Lion 10.7 بر روی ویندوز ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی|

 

Mac OSX 10.7 Lion اجرای سیستم عامل مک بر روی ویندوز با Mac OS X Lion 10.7 VMware Image for Windows PC

 

 

source اجرای سیستم عامل مک بر روی ویندوز با Mac OS X Lion 10.7 VMware Image for Windows PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، ابتدا به فولدر VMware Workstation v7.1.3.324285 مراجعه نموده و نرم افزار را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر VMWare Patch مراجعه نموده و فایل اجرایی windows.bat را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. (فولدر VMWare Patch را از لینک موجود در آخر همین پست می توانید دریافت کنید) .حال نرم افزار VMWare را اجرا کنید و سیستم عامل مورد نظر را که در فولدر Mac OS X Lion 10.7 VMware را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. کاربرانی که از پیش ، نرم افزار VMware بر روی سیستم آن ها نصب بوده ، به چند نکته زیر توجه داشته باشند:

۱) قبل از نصب پچ ، حتما از تمامی فایل های اصلی نرم افزار VMware خود بک آپ تهیه کنید. این فایل های در پوشه Program FilesVMware موجود می باشند.

۲) قبل از اجرای پچ ، تمامی هاست ها و سیستم عامل های مجازی خود را حتما غیر فعال کنید.

روش نصب سیستم عامل و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این سیستم عامل بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

sara0441 بازدید : 50 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید. Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید.

 

driver esay جستجو و دانلود درایورهای سخت افزاری DriverEasy Pro 4.5.4.14813

 

 

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 33 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم  سروکار داشته و جهت استفاده  بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J.River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J.River Media Center v15.0.70

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار J.River Media Center v15.0.70: 
- پشتیبانی کامل از بیش از ۸۰ فرمت مختلف صوتی و تصویری
- امکان مشاهده کلیه فرمت های محبوب تصاویر
- Rip کردن CD های صوتی در قالب فرمت های  WMA, OGG, APE, MP3, FLAC و …
- قابلیت مدیریت و ویرایش تصاویر
- توانایی ساخت، آپلود و به اشتراک گذاری آلبوم فایل های تصویری و تصاویر در داخل وب و یا FTP
- پشتیبانی از اکثر فرمت های محبوب موسیقی و فیلم
- قابلیت ایجاد playlist های شخصی از آهنگ های دلخواه
- پشتیبانی کامل از اکثر وسیله های قابل حمل پخش کننده فایل های صوتی مانند :  iPod، Creative و SanDisk
- قابلیت کپی نمودن انواع فایل های  موزیک و فیلم و  عکس از سی دی ها و دی وی دی ها بروی کامپیوتر
- قابلیت رایت در محیط نرم افزار تنها با عمل drag and drop فایل های دلخواه
- امکان جستجو و دانلود کلیه فایل ها صوتی و تصویری از سایت های مانند گوگل و YouTube و… 
- امکان مشاهده تصاویر به حالت اسلاید و  بهمراه پخش موزیک دلخواه 
- پنجره Actoin جهت انجام سریع برخی اعمال مانند رایت
- سازماندهی و مدیریت کامل فایل های Multimedia . توانایی اتصال به وسایل صوتی و تصویری منزل و مدیریت آنها به وسیله کنترل از راه دور و …
- فرستادن فایل های صوتی از قسمت MEDIA CENTER نرم افزار به وسایل پخش کننده قابل حمل موزیک، انتقال تصاویر از دوربین های دیجیتال به کامپیوتر ، توانایی ساخت CD ها صوتی و … .
- امکان بازبینی اتوماتیک فولد ها و ورود کلیه محتویات فولدر ها به داخل نرم افزار
- قابلت پخش افکت های دو بعدی و سه بعدی در هنگام پخش موزیک
- امکان اتصال به تلوزیون و سایر داستگاه ها مانند اکثر دوربین های عکاسی و mp3player ها و…
- قابلت ضبط برنامه های تلویزیون و مرور دوباره آنها از طریق نرم افزار
- توانایی رایت کردن CD/DVD 
- نرم افزار CD Labler همراه جهت طراحی انواع کاور و لیبل سی دی 
- قابلیت تغییر چهره نرم افزار به وسیله پوسته های متنوع
- دارای بیش از ۴۰ visualization جذاب
- و…

 

 

sara0441 بازدید : 38 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم  سروکار داشته و جهت استفاده  بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center 15.0.101 ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 15.0.101

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار J.River Media Center v15.0.101 :
- پشتیبانی کامل از بیش از ۸۰ فرمت مختلف صوتی و تصویری
- امکان مشاهده کلیه فرمت های محبوب تصاویر
- Rip کردن CD های صوتی در قالب فرمت های  WMA, OGG, APE, MP3, FLAC و …
- قابلیت مدیریت و ویرایش تصاویر
- توانایی ساخت، آپلود و به اشتراک گذاری آلبوم فایل های تصویری و تصاویر در داخل وب و یا FTP
- پشتیبانی از اکثر فرمت های محبوب موسیقی و فیلم
- قابلیت ایجاد playlist های شخصی از آهنگ های دلخواه
- پشتیبانی کامل از اکثر وسیله های قابل حمل پخش کننده فایل های صوتی مانند :  iPod، Creative و SanDisk
- قابلیت کپی نمودن انواع فایل های  موزیک و فیلم و  عکس از سی دی ها و دی وی دی ها بروی کامپیوتر
- قابلیت رایت در محیط نرم افزار تنها با عمل drag and drop فایل های دلخواه
- امکان جستجو و دانلود کلیه فایل ها صوتی و تصویری از سایت های مانند گوگل و YouTube و…
- امکان مشاهده تصاویر به حالت اسلاید و  بهمراه پخش موزیک دلخواه
- پنجره Actoin جهت انجام سریع برخی اعمال مانند رایت
- سازماندهی و مدیریت کامل فایل های Multimedia . توانایی اتصال به وسایل صوتی و تصویری منزل و مدیریت آنها به وسیله کنترل از راه دور و …
- فرستادن فایل های صوتی از قسمت MEDIA CENTER نرم افزار به وسایل پخش کننده قابل حمل موزیک، انتقال تصاویر از دوربین های دیجیتال به کامپیوتر ، توانایی ساخت CD ها صوتی و … .
- امکان بازبینی اتوماتیک فولد ها و ورود کلیه محتویات فولدر ها به داخل نرم افزار
- قابلت پخش افکت های دو بعدی و سه بعدی در هنگام پخش موزیک
- امکان اتصال به تلوزیون و سایر داستگاه ها مانند اکثر دوربین های عکاسی و mp3player ها و…
- قابلت ضبط برنامه های تلویزیون و مرور دوباره آنها از طریق نرم افزار
- توانایی رایت کردن CD/DVD
- نرم افزار CD Labler همراه جهت طراحی انواع کاور و لیبل سی دی
- قابلیت تغییر چهره نرم افزار به وسیله پوسته های متنوع
- دارای بیش از ۴۰ visualization جذاب

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 39 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 16.0.86 Final

 

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 35 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

SpywareBlast

راهنمای جستجو : آنتی ویروس , آنتی ویروس جدید , پاک کردن ویروس های جدید , جلوگیری از ورورد ویروس به رایانه , spyware blaster , دانلود نرم افزار spyware blaster

———————-

همیشه مسئله ی امنیت برای کاربران کامپیوتر ، امری بسیار مهم می باشد . این مسئله باعث به وجود آمدن آنتی ویروس های زیادی شد که هرکدام به نوبه ی خود مناسب است . ولی در بین این آنتی ویروسها باید بهترین و قویترین آنها را انتخاب کرد. حال برای راحتی کار شما کاربران گرامی سایت مستردانلود , تصمیم گرفتیم تا نرم افزار جلوگیری از ورود ویروس به رایانه spyware blaster V5.0 را آماده دانلود کنیم .

این برنامه با تغییرات و تنظیماتی که روی سیستم شما اعمال میکند ، از نصب هرگونه برنامه مخرب و جاسوسی جلوگیری به عمل می آورد .شما با داشتن این برنامه میتوانید قابلیت پشتیبانی از Active-X را در مرورگر خودتان فعال کنید و با خیال راحت در اینترنت قدم بزنید ، بدون اینکه نگران مزاحم ها باشید!بانک اطلاعاتی این نرم افزار شامل کلیه شناسه های برنامه های جاسوسی هست و شما به راحتی میتوانید از امکانات همین برنامه برای به روز کردن این بانک اطلاعاتی استفاده کنید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم مناسب از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

sara0441 بازدید : 33 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

spyhunter

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار- جاسوسی – ضد جاسوسی – نرم افزار ضد جاسوسی – ضد حک – SpyHunter

—————-

نرم افزار SpyHunter به شما این امکان را میدهد تا با سرعت بالا بتوانید سیستم خود را اسکن کنید و از بدافزارهای جاسوسی سیستم خود مطلع شوید و بتوانید سیستم خود را از وجود چنین ویروسهایی پاک نمایید.

برخی از ویِِِِژگی های کلیدی نرم افزار :

- قابلیت اسکن ویروس ها

- توانایی جلوگیری از اتصال برنامه های جاسوسی به اینترنت

- استفاده آسان و محیطی کاربرپسند

- قابلیت جلوگیری از نوشته شدن هر گونه اطلاعاتى در کامپیوتر توسط برنامه های جاسوسی

- سرعت بالا در اسکن

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

sara0441 بازدید : 48 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

WinPatrol PLUS

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار جلوگیری از جاسوسی , نرم افزار جدید , WinPatrol PLUS , دانلود نرم افزار WinPatrol PLUS

——————-

امنیت یکی از نکات مهمی است که در یک کامپیوتر میبایست مورد توجه قرار گیرد.به همین منظور این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود نرم افزاری قدرتمند را در زمینه جلوگیری از جاسوسی در سیستم را برای دانلود قرار داده ایم.این نرم افزار در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید. شما با دانلود نرم افزار فوق میتوانید با خیال راحت از سیستم خود استفاده کنید.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار :

- نمایش فایل های مخفی سیستم

- کنترل فایل های اصلی که کامپیوتر برای بوت شدن به آنها نیاز دارد

- کنترل کوکی ها در مرورگر اینترنت

- کنترل برنامه هایی که در حال اجرا هستند

- کنترل برنامه هایی که به صورت زمان بندی شده در ویندوز اجرا می شوند

- کنترل فایل ها و برنامه هایی که به صورت پلاگین به اینترنت اکسپلورر اضافه می شوند

- قابلیت کنترل برنامه هایی که در Startup اجرا می شوند

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار قدرتمند را از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

m

sara0441 بازدید : 39 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت پسوردها

مستر دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت پسوردها در اینترنت

AI RoboForm Enterprise نرم افزاری در زمینه یادآوری کلمات عبور در سایت های مختلف می باشد. این نرم افزار این قابلیت را دارا می باشد تا کلمه های عبور مختلف را در هنگامی که برای لوگین کردن به سایتی استفاده می کنید، ذخیره کند و برای دفعات بعدی به صورت اتوماتیک آنها را در کادر مربوطه وارد کند. علاوه بر ذخیره کردن رمزهای عبور، این نرم افزار همچنین قابلیت ذخیره کردن اطلاعات فردی شما برای پر کردن فرم های مختلف را دارا می باشد تا بتوانید فرمها را در زمان کمتری تکمیل کنید. همچنین AI RoboForm Enterprise این قابلیت را به شما می دهد تا از اطلاعات ذخیره شده نسخه بکاپ تهیه کنید تا در مواقع لازم دوباره بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

برخی قابلیت های کلیدی AI RoboForm Enterprise:
-    سازگاری و پشتیبانی از مرورگر های رایج نظیر فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و …
-    قابلیت جابه جا کردن رمزهای عبور از یک سیستم به سیستم دیگر
-    قابلیت پشتیبان گیری از پسوردها برای مواقعی که قصد عوض کردن ویندوز را دارید
-    جلوگیری از اجرای برنامه های کی لاگر
-    قابلیت ایجاد رمزهای عبور پیچیده و سخت
-    انجام فعالیت ها به صورت کدگذاری شده
-    پر کردن اتوماتیک فرم های ثبت نام در سایت های مختلف
-    و …

 

sara0441 بازدید : 38 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار امنیتی

NETGATE Spy Emergency

دانلود نرم افزار امنیتی با لینک مستقیم

Spy Emergency نرم افزاری در زمینه شناسایی و حذف برنامه های جاسوسی، تبلیغات و دیگر بدافزارها می باشد. این نرم افزار می تواند این تضمین را برایتان به وجود بیاورد که اطلاعات شما از دست هکرها و سارقین اطلاعات در امان خواهد بود. این نرم افزار قادر است با اسکن رم، هارد و … بدافزارها را شناسایی و سپس نابود کند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از مرورگرهای فایرفاکس، اپرا و اینترنت اکسپلورر است که به شما این قابلیت را می دهد تا از از بابت اینترنت نیز خیالتان راحت باشد که هیچ بدافزاری از این طریق به سیستم شما وارد نخواهد شد. همچنین دارا بودن رابط کاربری ساده این نرم افزار را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده است.

|

sara0441 بازدید : 37 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار امنیتی

مستر دانلود

دانلود نرم افزار امنیتی قدرتمند

Microsoft Malicious Software Removal Tool نرم افزاری از شرکت نام آشنای مایکروسافت در زمینه حذف و نابودسازی انواع بدافزارها و ابزارهای جاسوسی می باشد. این نرم افزار را می توانید بر روی سیستم عامل های ۷، Vista، XP ، ۲۰۰۰ و Windows Server 2003  نصب کنید و انواع Blaster، Sasser، Mydoom را شناسایی و نابود کنید. بعد از این که عمل اسکن کامل شد، این نرم افزار یک گزارش کامل از اقدام هایش به شما تحویل می دهد که می توانید آن را چک کنید. شما می توانید از این نرم افزار به عنوان یک مکمل برای آنتی ویروس خود استفاده کنید. توصیه می کنیم این نرم افزار را در کنار آنتی ویروس خود نصب کنید تا خیالتان از بابت امنیت سیستم راحت باشد.

 

sara0441 بازدید : 34 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

مستر دانلود

 

IObit Security 360 را می توان یک محافظ قدرتمند ۳۶۰ درجه ای! از سیستم دانست که وظیفه حفاظت سیستم در مقابل ویروس ها، تروجان ها، برنامه های جاسوسی و … را دارا است. این نرم افزار که مدت زیادی نیز از عرضه اش نمی گذرد قابلیت های کلیدی بسیار عالی دارد که می تواند خیال کاربران را در زمینه تامین امنیت رایانه شان تامین کند. IObit Security 360 قادر است به صورت ۲۴ ساعته رایانه شما را اکسن و جستوجو کند تا از وجود هرگونه بدافزار عاری باشد؛ البته این اسکن ۲۴ ساعته دلیل بر آن نمی شود که IObit Security 360 سرعت پردازش سیستم شما را کاهش دهد. همچنین کمپانی سازنده آپدیت هایی سریع و زود به زود برای این نرم افزار منتشر می کند که می تواند خیال شما را پیش از پیش راحت کند. نکته ای که در مورد IObit Security 360 جالب است بدانید این است که این نرم افزار با سایر آنتی ویروس های رایج قابلیت سازگاری دارد و شما می تواند آن را به همراه آنتی ویروس هایی نظیر NOD32,KasperSky,Norton و … نصب کنید.

 

 

sara0441 بازدید : 47 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی قسمت بیست و یکم به پست اضافه شد|

|قسمت ۲۶ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در "منطقه ۵۰" تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

 

 

 

sara0441 بازدید : 43 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Frozen BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p و HD 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

|نسخه بلوری اوریجینال SPARKS Bluray 720p- SPARKS Bluray 1080p به پست اضافه شد|

 

Frozen 2013 cover small دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013

 

ام انیمیشن: Frozen – یخ زده

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: آنای نترس و خوشبین داستان ما با کریستوف در یک سفر رویایی همراه می شود، با شرایطی مثل شرایط سرما و بوران اورست مواجه می شود و یک آدم برفی خنده دار با نام اولاف نیز در داستان می باشد که به دنبال خواهر آنا با نام السا می گردند. کسی که در تله ی پادشاه در زمستانی ابدی جاویدان شده و …

 

 

کاور اوریجینال انیمیشن (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Frozen 2013 print small دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013

 

 

sara0441 بازدید : 36 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

The Naughty List HDTVRip 720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

The Naughty List cover دانلود انیمیشن The Naughty List 2013

 

نام انیمیشن: The Naughty List

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بعد از این که دو پسربچه با دادن غذاهای مسموم، باعث مسمومیت بابانوئل می شوند، بالاجبار به دنبال لیست کارهای شرورانه ی خود می گردند تا راهی برای نجات کریسمس پیدا کنند و …

 

sara0441 بازدید : 42 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Avengers Confidential: Black Widow & Punisher Web-DL (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Avengers Confidential 2014 cover small دانلود انیمیشن Avengers Confidential: Black Widow & Punisher 2014

 

ام انیمیشن: Avengers Confidential: Black Widow & Punisher

ژانر: انیمیشن، اکشن، معمایی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Webrip 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بعد از مواجه شدن با یک ماموریت فوق سری، پانیشر تحت حفاظت شیلد و آونجر درآمده است. بر اساس دستورات نیک فیوری، پانیشر و بلک ویدو باید ماموریت کاری را بر عهده بگیرند و …

 

 

 

sara0441 بازدید : 43 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Otto The Rhino BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Otto the Rhino cover small دانلود انیمیشن Otto The Rhino 2013

 

نام انیمیشن: Otto The Rhino

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: تاپر یک پسر جوان خوش بین با تخیلاتی پویا می باشد. وی هم چنین عاشق سیلا می باشد. ولی سیلا تصور می کند که او یک پسر دیوانه است. یک روز، تاپر مدادی پیدا می کند و کرگدنی می کشد که ناگهان زنده می شود! این موضوع همه چیز را تغییر می دهد و …

 

 

 

sara0441 بازدید : 52 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

My Friends Tigger and Pooh Super Sleuth Christmas Movie DVDRip (2007) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

Tiger and Pooh cover دانلود دوبله گلوری انیمیشن معمای سال نوی کارآگاهان زبردست   My Friends Tigger and Pooh Super Sleuth Christmas Movie 2007

 

نام انیمیشن: My Friends Tigger and Pooh Super Sleuth Christmas Movie – معمای سال نوی کارآگاهان زبردست

ژانر: انیمیشن، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۰۷

مدت زمان: ۴۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: DVDRip

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: نزدیک کریسمس است و داربی، بوستر، پوه و ببری و سایر دوستان منتظر رسیدن آن هستند. همه به خانه ی پو رفته اند تا این مراسم را جشن بگیرند. وقتی که روو و لومپی بیرون می روند تا بازی کنند، همه درباره ی آرزوهای خود صحبت می کنند و …

 

sara0441 بازدید : 51 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Walking with Dinosaurs 3D BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Walking with Dinosaurs cover small دانلود انیمیشن Walking with Dinosaurs 3D 2013

 

ام انیمیشن: Walking with Dinosaurs 3D

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BDRip 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این انیمیشن به بررسی زمانی می پردازد که دایناسورها بر کره زمین فرمانروایی می کردنند، در روایتی که یک تریمفوز برای سالیان سال به یک اسطوره تبدیل می شود و …

 

 

 

sara0441 بازدید : 36 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

The Swan Princess A Royal Family Tale BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی به پست اضافه شد|

 

the Swan Princess a Royal Family Tale cover دانلود انیمیشن The Swan Princess A Royal Family Tale 2014

 

ام انیمیشن: The Swan Princess A Royal Family Tale

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: شاهزاده درک و دوشیزه اودت دختری را به نام الیسه به فرزندی خویش می گیرند. سپس، الیسه توسط گروهی از سنجاب های پرنده که معتقدند دوشیزه سوان یک شیطان است دستگیر شده و …

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 74 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

The Emperor's New Groove BDRip (2000) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

Emperors New Groove 1 cover دانلود دوبله گلوری انیمیشن زندگی جدید امپراتور1   The Emperors New Groove 2000

 

نام انیمیشن: The Emperor's New Groove – زندگی جدید امپراطور ۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: امپراطور کوزکو با قدرت جادویی جانشینش تبدیل به یک لاما و اکنون باید تخت شاهی خود را در قالب یک حیوان لاما به خود بازگرداند که در این بین ماجراهای بسیار بامزه و جالبی رقم می خورد …

 

 

 

sara0441 بازدید : 43 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

he Pirate Fairy Bluray/BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه فشرده با کیفیت HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی به پست اضافه شد|

 

The Pirate Fairy 2014 cover small دانلود انیمیشن The Pirate Fairy 2014

 

نام انیمیشن: The Pirate Fairy

ژانر: انیمیشن، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: وقتی که زارینا تمامی گردهای جادویی آبی رینگ پیکسی هالو را می دزدد و فرار می کند تا به دزدان دریایی صخره ی جمجمه ای بپیوندد، تینکربل و دوستان افسانه ای وی باید وارد عمل بشوند و این گردهای جادویی را به مکان درستش بازگردانند و …

 

sara0441 بازدید : 33 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

The Nut Job Bluray (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم BDRip 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی به پست اضافه شد|

 

The Nut Job cover دانلود انیمیشن The Nut Job 2014

 

 

sara0441 بازدید : 40 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Freedom Force Bluray/BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p و BDRip 1080p به پست اضافه شد|

 

Freedom Force 2013 cover دانلود انیمیشن Freedom Force 2013

 

نام انیمیشن: Freedom Force – گروه نجات

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/Bluray 720p/BDRip 1080p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: گروهی از بچه ها با قدرت های عجیب به اضافه یک سگ وفادار برای زنده کردن یک اتفاق به گذشته سفر می کنند اما بعد از سفر به مشکلات عظیمی برخورد می کنند و …

 

 

 

sara0441 بازدید : 41 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار جالب و کاربردی Google Maps Java v2.3.2را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار می توانید نقشه های گوگل را که از سراسر جهان می باشد مشاهده نمایید. از ویژگی های این نرم افزار امکان مشاهده نقشه ها به صورت satellite view ، مشاهده ترافیک شهرهای کشور و زوم را می توان نام برد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Google Maps Java

قابل نصب بر روی تمامی گوشی های دارای پلتفرم جاوا

 

 

 

sara0441 بازدید : 91 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

برای این ساعت کتاب جالب و کاربردی جاذبه های گردشگری ایران را که با فرمت جاوا عرضه شده را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. در این نسخه از کتاب مجموعه 10 استان جمع آوری شده و جاذبه های گردشگری مرکر استان و اطراف آن به همراه توضیحات و عکس آن قرار گرفته است. هم اکنون می توانید این کتاب موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

 

 

sara0441 بازدید : 60 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار مهمان خدا ویژه رمضان برای موبایل های جاوا را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. نرم افزار مهمان خدا به صورت جاوا برای گوشی های صفحه نمایش کوچک و بزرگ و متوسط ویژه ماه مبارک رمضان می باشد و دارای اطلاعات جامع و کاربردی دقیق وخوبی در مورد تغذیه و روزه و روزه داری و دعا ها و ... می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Ramezan

  

 

 

 

sara0441 بازدید : 37 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دیکشنری مترجم متن جاوا تمام زبان ها Language Translator را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم. شما می توانید توسط این نرم افزار مک حجم فقط با استفاده از اینترنت گوشی موبایل خود مترجم و دیکشنری بسیار عالی را با تمام زبان های دنیا داشته باشید. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Language Translator

 

sara0441 بازدید : 57 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رم افزار فوق العاده کاربردی Morange Ultimate یک مسنجر حرفه ای میباشد که در درون خود تعداد زیادی مسنجر جای داده است، همچون: یاهو ، جیمیل و… این نرم افزار بر روی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند کار می کند.

 

Morange Ultimate مسنجر زیبا و بسیار قدرتمند Morange Ultimate برای موبایل

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 61 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار Advanced Device Locks v1.01(8) یک برنامه فوق العاده جهت قفل و پسورد گزاری بر روی تمامی قسمت های گوشی موبایل شما از جمله : اس ام اس , گالری , تماس ها , ... . این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل سونی اریکسون با سیستم عامل UIQ3 میباشد .

sara0441 بازدید : 50 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار جاوا CellBox Password Manager یک برنامه بسیار قدرتمند و امنیتی برای رمز گذاری بر روی فایل ها در موبایل می باشد ، این نرم‌افزاری کاربردی برای ذخیره اطلاعات مربوط به کارتهای اعتباری ، شماره‌ های تماس ، رمز‌های عبور و یادداشت‌ های شخصی که از قابلیت رمزگذاری برخوردار میباشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

CellBox Password Manager رمزگذاری روی قسمت های مختلف گوشی با CellBox Password Manager 1.7.2

 

 

 

sara0441 بازدید : 38 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

توسط نرم افزار Fun SMS کاربران سیمبیان سری ۶۰ قادر خواهند بود تا ساختار پیامکی گوشی های سیمبیان را تا حدودی بهبود بخشند.این نرم افزار فوق العاده این امکان را به شما می دهد که هنگام ارسال پیامک از آیکون های بیانگر احساسات نیز استفاده کنید.

 

Fun SMS ارسال SMSهای جذاب و متفاوت با نرم افزار جاوا Fun SMS 5.0

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 53 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

احتمالا همه شما نرم افزار Sony Ericsson PC Suite را می شناسید . این نرم افزار مخصوصا دارندگان گوشی های سونی اریکسون می باشد و با این کاربران می توانند با این نرم افزار ساده و رایگان به راحتی گوشی های سونی اریکسون خود را با استفاده از USB Cable و Bluetooth مدیریت کنند . با این نرم افزار می توایند به بخش های اطلاعاتی گوشی ( Memory Card) و قسمت حافظه موبایل (Phone Memory) دسترسی کامل داشته باشید و همچنین به ویرایش و ایجاد مخاطب (شماره تلفن) بپردازید . همچنین می توانید با این برنامه قدرتمند با استفاده از گوشی خود به اینترنت وصل شوید .


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Ericsson PC Suite :

- قابلیت بک آپ گرفتن از شماره تلفن ها و مخاطب ها (Contact) و همچنین بازگردانی آنها به گوشی موبایل
- توانایی اتصال کامپیوتر به اینترنت با استفاده از اینترنت موبایل
- ارسال و نوشتن SMS در کامپیوتر و ارسال آن به دوستان خود
- قابلیت اتصال موبایل به کامپیوتر با روش های USB cable، Bluetooth وInfrared
- سازگاری با ویندوز های Windows XP / Vista
- و...

 

 



تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 2,214
  • بازدید سال : 13,130
  • بازدید کلی : 121,661
  • کدهای اختصاصی