loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
bestboy بازدید : 37 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

VMware Player نرم افزاری عالی برای اجرای چندین سیستم عامل برروی یک سیستم می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به راحتی سیستم عاملی مجزا از سیستم عامل اصلی نصب نماید. با این قابلیت کاربر توانایی های زیادی از جمله دارا بودن چندین سیستم عامل و همچنین استفاده آموزشی برای آموزش نصب انواع سیستم عامل و… را خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و استاندارد طراحی شده است به طوری که اکثر کاربران توانایی استفاده از آن را دارند. مرحله اول کار با نرم افزار انتخاب منبع نصب سیستم عامل که میتواند فایل ایمیج یا لوح فشرده درون درایور باشد. قابلیت نصب انواع سیستم ها نظیر لینوکس،مایکروسافت،Novell NetWare و Sun Solaris را خواهد داشت. قابلیت تقسیم منابع برای هر سیستم عامل به کاربر کمک میکند تا از نرم افزار برای مصارف شبکه نیز استفاده نمایید. قابلیت انتقال اطلاعات بین سیستم عامل نیز میسر شده است. 

 

VMware Player استفاده از چندین سیستم عامل VMware Player 6.0.1.1379776

 

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 37 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Fences نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی محصول شرکت Stardock می باشد که کاربر با استفاده از آن میتواند آیکون ها و فایل های درون دسکتاپ را به زیبایی هرچه تمام تر طبقه بندی و دسته بندی نماید. اگر از جمله کاربرانی هستید که به صورت دستی نسبت به مرتب ساختن و تنظیم فایل ها،فولدرها و آیکون های درون دسکتاپ اقدام می کنید ، دیگر نیازی به صرف وقت و دقت نیستید. این نرم افزار هوشمند میتواند با تنظیمات بسیار ساده برنامه ها را درون فضایی خاص قرار دهد یا برای مثال فایل های نرم افزار doc درون فضایی مشخص قرار گیرند یا به روش دیگر فایل های درون شاخه ای مشخص از ویندوز برای مثال d:/my file/2013 درون یک فضایی مشخص و مجزا قرار گیرند.این فضاها میتوانند در اندازه و حالت های مختلف تنظیم شوند. برای مثال میتوانند به شکل مستطیل و مربع با سایزهای مختلف در قسمت های مختلف دسکتاپ قرار گیرند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار ساخت صفحات مجازی از دسکتاپ است. بدین ترتیب کاربر گویی چندین صفحه دسکتاپ دارد که میتواند فایل هایش را با استفاده از نرم افزار در صفحات مختلف قرار دهد و در مواقع استفاده کافی است با استفاده از drag صفحات را تغییر دهد و به اطلاعات دست یابد.

 

Fences طبقه بندی آیکون های دسکتاپ Stardock Fences 2.11.610

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 35 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Advanced World Clock نرم افزاری مفید برای آنهایی است که میخواهند ساعت های محلی نقاط مختلف کره زمین را مشاهده نمایند. برنامه نویس این نرم افزار از کشور افغانستان است که توانسته این نرم افزار را در وبسایت معتبر سافت پدیا عرضه کند و به عنوان نرم افزاری رایگان در معرض استفاده عموم قرار دهد. محیط کاربری نرم افزار در نسخه جدید کاملاً تغییر کرده است و کاربرد پذیر شده است. توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی ساعت محلی هر شهر در دنیا مشاهده کنید و همچنین با مشخص بودن کامل کره زمین در محیط نرم افزار میتوانید قسمت های شب و روز را مشاهده کنید. از دیگر قابلیت های نرم افزار مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با شهر مورد نظر مانند کد شماره گیری،پرچم کشور،اختلاف ساعتی با گرینویچ،مدت زمان روز،غروب خورشید،طلوع خورشید و… می باشد. قابلیت اضافه کردن بی نهایت شهر به صفحه اصلی نرم افزار جهت مشاهده سریع ساعات آنها و همچنین تغییر رنگ ساعت ها و انتخاب دیجیتال یا آنالوگ بودن ساعت و اندازه ساعت ها و… نیز از جمله قابلیت های نرم افزار می باشد.

 

advanced world clock ساعت و اطلاعات از شهرهای جهان Advanced World Clock 7.0

 

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 45 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

 

ispy ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 5.6.6.0

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 36 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Rainlendar Pro نرم افزاری عالی برای مدیریت کارها و برنامه ریزی بهتر آنهاست چرا که با داشتن تقویم و امکانات برنامه ریزی داخلش میتواند بسیار به کاربران کمک نماید. در مرحله اول این نرم افزار دارای تقویم های زیبا و ساعت های تنظیم شونده کاربری است که از نظر گرافیکی بسیار جذاب هستند و کاملاً امکان شخصی سازی را دارا می باشند. تقویم و ساعت این نرم افزار توانایی ذخیره کردن و اعلام هشدار برای کارها و حوادث و event ها را دارند،حال این کار و حوادث میتواند هر موردی که کاربر میخواهد باشد، نرم افزار در زمان فرارسیدن آنها هشدار و اعلام خواهد کرد. توانایی استفاده از نرم افزار به عنوان ساعت زنگ دار و آلارام نیز میسر است و توانایی زمانبندی را دارد و همچنین دارای قابلیت Snooze یا وقفه نیز است. قابلیت زمان بندی و مدیریت کارها بسیار ساده است. کافی است برروی تقویم روز مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با باز شدن پنجره ویژه زمان بندی اطلاعات لازم را به نرم افزار دهید تا در موعد مقرر به شما یادآوری نماید. 

 

Rainlendar+Pro تقویم و مدیریت کارها Rainlendar Pro 2.12 Build 136 Final

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 36 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Cool Timer نرم افزاری بسیار کارآمد است که میتواند برای ۳ منظور مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان شمارنده و کرونومتر،به عنوان شمارنده معکوس و به عنوان زنگ هشدار و این سه نوع استفاده درون نرم افزار به صورتی عالی تعبیه شده است. کرونومتر که میتواند زمان انجام کارهایتان را متوجه شوید و همانند کرونومترهایی که میشناسید عمل خواهد کرد. اما شمارنده معکوس دارای امکانات مناسب تری است که میتواند دارای زنگ هشدار نیز باشد و پس از به پایان رسیدن زمان مشخص شده – مثلاً ۲ دقیقه- به کاربر هشدار دهد که زمان به پایان رسیده است. زنگ هشدار میتواند توسط خود کاربر تعیین شود و از فرمت های mp3 و wav نیز پشتیبانی میکند تا کاربر بتواند موسیقی های مورد علاقه اش را انتخاب کند. استفاده سوم که "زنگ هشدار" بود نیز همانند ساعت های آلارم دار بوده و میتواند تنظیم شود که در ساعت مشخصی از روز در هفته به کاربر هشدار دهد. بازهم زنگ هشدار میتواند توسط کاربر انتخاب شود. قابلیت های بخش زنگ هشدار جالب است، اگر کامپیوتر در زمان فرا رسیدن زنگ هشدار تنظیم شده در حالت hibernate باشد اتوماتیک روشن خواهد شد و هشدار خواهد داد. اگر صدای کامپیوتر mute شده باشد به صورت خودکار از حالت بدون صدا خارج خواهد شد. قابلیت snooze و تعویق انداختن برای شمارنده معکوس و زنگ هشدار وجود دارد و همچنین قابلیت تنظیم پیغام برای نمایش دادن بر روی صفحه نمایش در حالت شمارنده و معکوس و زنگ هشدار تعبیه شده است.

 

cool timer شمارش معکوس،کرونومتر و زنگ هشدار با Cool Timer 5.1.5.0

 

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 37 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 37 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید. در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود. قابلیت های کلیدی نرم افزار: – امکان فیلم برداری تمام صفحه یا فیلمبرداری از ناحیه ای خاص – توانایی بزرگنمایی روی قسمتی از صفحه در زمانی مشخص – قابلیت اضافه کردن صدا ، عکس ، فیلم ، متن ، یادداشت و واترمارک به عکس و فیلم – توانایی ضبط فیلم و عکس تنها از منوها – امکان ویرایش محدود عکس و فیلم (تغییر سایز ، برش، چرخش، سیاه و سفید کردن و…) – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۷ و ۸.

 

Ashampoo Snap عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز Ashampoo Snap 7.0.1

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 42 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Child Lock نرم افزاری مناسب جهت قفل کردن موس و کیبرد به صورت اتوماتیک یا دستی می باشد. این نرم افزار کوچک و با دسترسی سریع پس از نصب در قسمت system try (کنار ساعت ویندوز) فعال شده و به راحتی قابل دسترسی است. این نرم افزار به صورت کامل موس و کیبرد را قفل می کند تا از دسترسی کودکان جلوگیری کند. دارای ۲ حالت اتوماتیک و دستی است که حالت اتوماتیک پس از ۱۰ دقیقه فعال می شود،موس و کیبرد را قفل می نماید. حالت دستی نیز با فشردن دکمه Lock موجود در محیط نرم افزار فعال می شود. البته دارای ۲ حالت دیگر نیز است که زیاد کارآمد نیستند. برای باز شدن قفل نیز کافی است کلید ترکیبی Alt+End یا Alt+Home را بفشارید. توجه کنید که هیچ یک از امکانات این نرم افزار قابل ویرایش نیست و تنها از امکانات نامبرده میتوانید استفاده نمایید.

 

child lock قفل خودکار و دستی موس و کیبرد Child Lock 1.99

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 11,553
  • بازدید کلی : 120,084
  • کدهای اختصاصی