loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
bestboy بازدید : 38 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio : – رایت و پاک کردن لوح های فشرده rewrite – دارای ساختارهای متنوع برای رایت نظیر تنظیم سرعت یا باز یا بسته بودن لوح فشرده – ایجاد فایل ایمیج از روی لوح های فشرده – رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده – قابلیت ویرایش فایل های ایمیج – تهیه بک آپ از سیستم و رایت آنها به صورت ادامه دار روی دی وی دی – دارای ادیتور جهت ساخت و ویرایش کاور و لیبل – رایت و ریپ انواع لوح های فشرده صوتی – ساخت اسلایدشو از فیلم و عکس و موزیک – دارای افکت های زیبا جهت ساخت اسلایدشو – رایت فیلم ها روی دی وی دی و بلو-ری – ساخت منو های زیبا برای فیلم های وی دی وی – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Ashampoo Burning Studio نرم افزار رایت قدرتمند و کامل Ashampoo Burning Studio 14.0.1.12

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 35 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

ImTOO Blu-ray Creator  نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

 

imtoo bluray creator رایت لوح های فشرده بلو ری ImTOO Blu ray Creator 2.0.4.20131129

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 37 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

ISO Workshop نرم افزاری کامل و قدرتمند در عین حال رایگان و بدون دردسرهای کرک کردن می باشد که توسط آن به راحتی میتوانید فرایندهای تهیه فایل های ایمیج را انجام دهید. این نرم افزار به راحتی از انواع لوح های فشرده cd/dvd فایل ایمیج با فرمت bin و iso ایجاد خواهد کرد و همچنین توانایی رایت فایل های ایمیج iso و bin و cue را روی لوح های فشرده را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار استخراج فایل ها و فولدرهای درون فایل های ایمیج است. همانطور که میدانید فایل های ایمیج یک شبیه کامل از لوح فشرده هستند بنابراین برای استخراج آنها نیز به نرم افزاری مانند ISO Workshop خواهید داشت. در این کنار این امکانات نرم افزار میتواند فایل های ایمیج با فرمت هایی نظیر ISO, CUE, BIN, NRG, MDF, CDI را به فرمت های iso و bin تبدیل کند. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و از تمامی استانداردهای لازم در دنیای رایت نیز پشتیبانی میکند.

 

iso workshop تهیه ، تبدیل و رایت فایل های ایمیج ISO Workshop 4.5

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 31 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.

 

cdburnerxp رایت انواع لوح های فشرده CDBurnerXP 4.5.2.4478

 

 

 

 

 

 

 

bestboy بازدید : 34 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

AVS Disc Creator نرم افزاری کارآمد برای رایت انواع فایل ها روی لوح های فشرده دی وی دی و سی دی و بلو-ری می باشد. این نرم افزار میتوانید ویدیوهای موجود روی هارد دیسک با فرمت های مختلف را روی دی وی دی به صورت Video DVD و قابل پخش برای انواع دستگاه های مالتی مدیا رایت کند. همچنین قابلیت رایت فایل های ویدیویی بر روی لوح های فشرده blu-ray نیز فراهم می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده به صورت data که امکان رایت تمامی فرمت ها را برای تهیه نسخه پشتیبان یا هر استفاده ای دیگری را دارد. قابلیت رایت لوح های فشرده با قابلیت bootable که قابلیت رایت برنامه های بوت شونده نظیر ویندوزها را دارا می باشد. قابلیت رایت audio cd برای رایت فایل های صوتی و همچنین رایت mp3 cd یا dvd برای رایت تعداد زیادی فایل صوتی نیز فراهم است. قابلیت تهیه فایل های ایمیج با انواع فرمت ها نظیر iso و bin و رایت فایل های ایمیج و همچنین ویرایش فایل های ایمیج نیز امکان پذیر می باشد. AVS Disc Creator به طور کل نرم افزاری بسیار کامل برای رایت می باشد.

 

AVS Disc Creator رایت انواع لوح های فشرده AVS Disc Creator 5.2.1.529

 

 

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 36 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Creator نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

 

Aiseesoft Blu ray Creator رایت لوح های فشرده بلو ری Aiseesoft Blu ray Creator 1.0.6.21228

 

 

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 45 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

IsoBuster نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند برای کپی کردن اطلاعات درون لوح های فشرده CD , DVD , Blu-ray خش دار و آسیب دیده می باشد و در واقع نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از روی لوح های فشرده آسیب دیده می باشد. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های از بین رفتن از روی هارد دیسک و انواع دستگاه های ذخیره ساز اطلاعات را دارا می باشد. پشتیبانی از انواع فرمت های CD, DVD and Blu-Ray (BD & HD DVD) باعث می شود نرم افزار هیچگونه محدودیتی در یافتن و کپی گرفتن از اطلاعاتتان پیش رو شما قرار ندهد. این نرم افزار با رفع خطاهای رایج در هنگام کپی گرفتن از لوح های فشرده آسیب دیده با امتحان کردن مکانیسم های مختلف سعی میکند بیشترین اطلاعات ممکن را از روی دیسک برای شما فراهم آورد. همانطور که گفته شد نرم افزار در نسخه جدید توانایی بازیابی اطلاعات را از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل را نیز دارا می باشد و از این نظر نیز کامل شده است. در انتها بایستی گفت باتوجه به اینکه IsoBuster از الگوریتم های خاصی برای کپی اطلاعات آسیب دیده از روی لوح های فشرده استفاده میکند ، میتواند به عنوان نرم افزاری جهت کپی گرفتن اطلاعات از روی لوح های فشرده قفل دار نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

 

isobuster کپی گرفتن از دیسک های آسیب دیده IsoBuster 3.3 Build 3.3.0.0

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 43 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

GiliSoft Secure Disc Creator نرم افزاری عالی برای رایت لوح های فشرده قفل دار می باشد. این نرم افزار حرفه ای با رایت لوح های فشرده قفل دار با استفاده از تکنولوژی  256-bit AES اقدام میکند بدین صورت که برای دسترسی به اطلاعات درون لوح فشرده رایت شده بایستی پسورد وارد شود. این نرم افزار با ایجاد فضایی برروی لوح فشرده این امکان را به کاربران نخواهد داد که بدون وارد کردن پسورد نسبت به مشاهده و استفاده از اطلاعات درون لوح فشرده اقدام کنند. همچنین GiliSoft Secure Disc Creator میتواند اطلاعات را به صورت مخفی و غیرقابل مشاهده رایت کند. قابلیت ساخت فایل های ایمیج پسورد دار از لوح های فشرده معمولی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. از دیگر امکانات نرم افزار ساخت دیسک مجازی قفل دار می باشد. این نرم افزار دارای بخش رایت داخلی است و برای رایت لوح های فشرده قفل دار نیازی به دیگر نرم افزارها ندارد و به راحتی لوح های فشرده CD و DVD را رایت میکند. 

 

GiliSoft Secure Disc Creator رایت لوح های فشرده قفل دار GiliSoft Secure Disc Creator 6.2.0

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 37 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

CyberLink PowerProducer Ultra نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ویدیوها،موزیک و عکس های شما برروی انواع لوح های فشرده DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار فوق العاده میتواند نسبت به رایت لوح های فشرده با کیفیت HD نیز اقدام کند. برای رایت این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های ویدیویی،عکس و موزیک پشتیبانی میکند که به تمامی آنها در ادامه مطلب اشاره کرده ایم. ۴ مرحله برای رایت لوح فشرده فاصله دارید. مرحله اول انتخاب نوع دی وی دی مورد نظر شماست که شامل DVD, Blu-ray, AVCHD, AVCREC یا VCD می باشد. سپس شما بایستی فایل های مورد نظرتان را انتخاب کنید که همانطور که گفته شد ویدیو،عکس و موزیک قابلیت رایت را خواهند داشت. سپس مرحله جذاب طراحی منو و قالب زیبا برای دی وی دی می باشد که وقتی آن را در دستگاه های پخش قرار دادید منو زیبایی برای کاربر نمایش داده شود. در این مرحله کاربر میتواند منوهای زیبا به همراه موزیک و انیمیشن های متحرک و… طراحی نماید. مرحله آخر نیز شروع فرایند رایت می باشد. قابلیت های جانبی نرم افزار شامل ساخت اسلایدشو و سپس رایت آن برروی لوح فشرده است. با داشتن بیش از ۱۰۰ افکت ترانزیشن و انتقالی و امکانات ویرایش عکس کاربر میتواند بسیار ساده و سریع از عکس های خود اسلایدشو بسازد و برروی لوح فشرده رایت کند. قابلیت طراحی کاور برای لوح فشرده نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

 

CyberLink PowerProducer Ultra رایت عکس و ویدیو روی لوح فشرده CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.2013.0

 

 

 

 

 

Videos    
AVI/ 3GPP (3g2, 3gp)/ VOB / FLV/ MOD/ MKV/ MPEG/ MPEG-2 Transport Stream(m2t, m2ts, mts, tod, tpd)/ MPEG-2 TV Recorded (trp, ts)/ MPEG-4 AVC (MOV)/ MPEG-4 Video (MP4)/ Video CD (DAT)/  VRO/ ASF/WMV/ Windows Media Center Recorded (dvr-ms, WTV)
Images    
BMP/ GIF / JPEG (jpeg, jpg)/ MPO/ JPS/ PNG / TIFF (tif, tiff)
RAW Photos    
Adobe (dng) / Canon (cr2, crw)/ Epson (erf)/ Fujifilm (raf)/ Kodak (dcr, kdc)/ Konica Minolta (mrw)/ Mamiya (mef)/ Nikon (nef)/ Olympus (orf)/ Panasonic (raw; rw2)/ Pentax (pef)/ Sigma (x3f)/ Sony (arw, sr2, srf)
3D formats    
Videos: MVC, MKV. MPEG-4 (side-by-side format)/ (from Fujifilm camera),
Photos: MPO/ JPS
Audio    
MP3/ WAV/ WMA

 

 

فراز بازدید : 43 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

VirtualDVD نرم افزاری برای mount کردن فایل های image می باشد. به زبان ساده تر این نرم افزار میتوانید فایل های ایمیج با فرمت های ccd،cue،img،mds،mdf،dvd،nrg و از همه مهم تر Iso را mount کند یعنی به صورت یک درایو لوح فشرده در آورد به صورتی که گویی شما آن فایل ایمیج را روی دی وی دی رایت کرده اید و درون دستگاه خود قرار داده اید. به همین دلیل اسم این نرم افزار VirtualDVD یعنی دی وی دی مجازی می باشد. این نرم افزار همچنین فایل های iso قفل دار که عموماً با فرمت isz هستند نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت Mount کردن تا ۲۴ درایو وجود دارد. نصب نرم افزار و عملکرد با آن بسیار ساده است. استفاده از منابع سیستمی نیز تا حد امکان کاهش یافته است و تاثیر در عملکردی سیستم نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در هنگام نصب نرم افزار گزینه مربوط به نرم افزار toolbar و Home page را بردارید.

 

VirtualDVD شبیه سازی فایل های ایمیج در داریو دی وی دی VirtualDVD 4.7

 

 

 

 

  

فراز بازدید : 36 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

Nero Burning ROM رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014 15.0.03900

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 40 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند.

 

UltraISO Premium Edition رایت , ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج UltraISO Premium Edition 9.6.1.3016

 

 

 

 

 

فراز بازدید : 39 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 

damon tools حرفه ای ترین درایو مجازی با نام Daemon Tools Pro Advanced v5.4.0.0377

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools :
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی / دی وی دی
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های (Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks etc.)
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فرمت های رایج از جمله : cue/bin , iso , ccd (CloneCD) , bwt (Blindwrite) , mds (Media Descriptor File) , cdi (Disjuggler) , nrg (Nero – must have ImageDrive installed) , pdi (Instant CD/DVD) , b5t (BlindWrite 5)

تغییرات که در این نسخه ایجاد شده است :
- پشتیبانی از StarForce 4.70
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و DAEMON Tools Pro ایجاد میشوند
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
- برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
- قابلیت چک کردن نسخه ی جدید نرم افزار
- افزایش کارایی موتور درایو مجازی
- پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- رفع برخی دیگر از مشکلات کوچک
- رفع مشکلی در تبدیل تصاویر که با bad sector همراه بودند.

 

 

فراز بازدید : 32 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

AnyDVD & AnyDVD5  شکستن قفل دیسک ها با AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.4.0

 

 

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 11,490
  • بازدید کلی : 120,021
  • کدهای اختصاصی