loading...
دانلودستان فراز آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
sara0441 بازدید : 47 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

Viber.Cover ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار Viber v3.1.1 

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 32 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

Windows Firewall Control 4.0.9.2 برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد.

 

Windows Firewall Control 4 0 9 2 کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control 4.0.9.2

 

 

 

sara0441 بازدید : 41 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد. ابزاری که برای شما امکاناتی همچون گشودن، استخراج، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، کدگذاری، تجزیه و ترکیب و حتی تبدیل فایل های ISO را فراهم میسازد. به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد، همچنین نرم افزار از انواع فرمت های رایج دیسک های مجازی همانند ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و … پشتیبانی می نماید. نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA را هم داراست، فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و … را می باشد.

 

PowerISO 1jpg مدیریت فایل های ISO با PowerISO 5.9 DC 06.05.2014

 

 

sara0441 بازدید : 43 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

Internet.Explorer.Cover نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107

 

 

 

 

sara0441 بازدید : 36 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

HTML Compiler یک نرم افزار متفاوتی است و ویژگی آن ذخیره صفحات html وب و اجرای آن ها در ویندوز می باشد. این نرم افزار کد هایی از نظیر HTML, CSS, JavaScript, Images, etc به طور کامل پشتیبانی می کند و یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت ویرایش صفحات ذخیره شده در نرم افزار می باشد. نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه Poratble نرم افزار بوده و کافیست سریالی که در داخل فایل قرار داده ایم را وارد نرم افزار کرده و اجرا کنید.

 

Html.Complier.Cover اجرا صفحات اچ تي ام ال در ويندوز با نرم افزار HTML Compiler 1.8

 

 

 

تعداد صفحات : 68

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 11,432
  • بازدید کلی : 119,963
  • کدهای اختصاصی